this is Belgium !
-
Ice
Deze foto is typerend voor het apenland belziek maar.....waarom je de landverrader eyskens aanhaalt is een raadsel, die krokodil is mee verantwoordelijk dát het een apenland geworden is... 
-
Gast
Nen aap zal altijd van een andere aap denken wat nen aap is dat !Minister van staat Eyskens zegde ooit , belgie is een apenland en hij had gelijk
-
Ice
Terroristen viseerden kabinet Charles Michel
Pure propaganda
Volgens "welingelichte bronnen" zoals bestanden op een weggegooide computer, werd het kabinet en de ambtswoning van de premier geviseerd door de terroristen die de aanslagen pleegden...
Gelooft ook maar iemand deze leugens?
Ze kunnen beweren wát ze willen dat er op die, met opzet achtergelaten computer staat!
Immers: door de besparingswoede van deze verradersregering krijgen de mohammedanen toch reeds hun djizya belasting, die wordt geroofd bij de autochtone, dhimmi-bevolking dus waarom zouden terroristen hun eigen financiering/pamperbeleid gaan ondermijnen? Ze zouden wel gek zijn.
Duidelijk een slappe poging om de publieke opinie ervan te overtuigen dat de premier/regering doelwitten zouden zijn ipv collaborateurs!
Pure propaganda
Volgens "welingelichte bronnen" zoals bestanden op een weggegooide computer, werd het kabinet en de ambtswoning van de premier geviseerd door de terroristen die de aanslagen pleegden...
Gelooft ook maar iemand deze leugens?
Ze kunnen beweren wát ze willen dat er op die, met opzet achtergelaten computer staat!
Immers: door de besparingswoede van deze verradersregering krijgen de mohammedanen toch reeds hun djizya belasting, die wordt geroofd bij de autochtone, dhimmi-bevolking dus waarom zouden terroristen hun eigen financiering/pamperbeleid gaan ondermijnen? Ze zouden wel gek zijn.
Duidelijk een slappe poging om de publieke opinie ervan te overtuigen dat de premier/regering doelwitten zouden zijn ipv collaborateurs!
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160330_02209764
Dikke zever in pakskens! Straks gaan ze nog beweren, dat Molenbeek een doelwit was.
Dikke zever in pakskens! Straks gaan ze nog beweren, dat Molenbeek een doelwit was.
-
davang - Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Doordenkertje !!! Mogelijks een verklaring voor de uitdrukking "belgië is een apenland"...
Er was eens een koning die wilde gaan vissen. Hij ontbood de koninklijke weersvoorspeller om het weer voor de volgende dagen te voorspellen.
De weerman verzekerde hem dat er zeker geen regen zou vallen.
Dus gingen de koning en de koningin vissen. Onderweg ontmoetten ze een boer met zijn ezel. De boer zei: ‘Uwe Hoogheid, U zou beter terugkeren naar Uw paleis want dra zal er een aanzienlijke hoeveelheid regen vallen.’
De koning was beleefd en terughoudend en antwo...ordde: Ik heb een zeer gewaardeerde paleisvoorspeller die hoog opgeleid is en bovendien jarenlange ervaring heeft.
Ik betaal hem een hoog loon. Hij gaf me een zéér verschillende voorspelling. Ik vertrouw hem en dus zal ik niet terugkeren.’ En dus ging de koning verder naar het meer.
Maar een korte tijd later viel er een verschrikkelijke hoeveelheid regen. De koning en de koningin waren doorweekt en hun gevolg gniffelde om hen in zo’n beschamende toestand te zien.
Woedend keerde de koning terug naar het paleis en beval de koninklijke weersvoorspeller te ontslaan. Dan vorderde hij de boer naar zijn paleis en bood hem de prestigieuze en vet betaalde baan van weersvoorspeller aan.
De boer zei: ‘ Uwe Hoogheid, Ik weet niets over weer voorspellen. Ik krijg mijn informatie van mijn ezel. Hoe meer de oren van mijn ezel hangen, hoe harder het gaat regenen.’
Dus gaf de koning de baan van weersvoorspeller aan de ezel.
Vanaf toen begon men bij de overheid ezels aan te stellen en hen de hoogste en invloedrijkste posities te doen bekleden.
En tot nog toe wordt deze traditie in stand gehouden......
Er was eens een koning die wilde gaan vissen. Hij ontbood de koninklijke weersvoorspeller om het weer voor de volgende dagen te voorspellen.
De weerman verzekerde hem dat er zeker geen regen zou vallen.
Dus gingen de koning en de koningin vissen. Onderweg ontmoetten ze een boer met zijn ezel. De boer zei: ‘Uwe Hoogheid, U zou beter terugkeren naar Uw paleis want dra zal er een aanzienlijke hoeveelheid regen vallen.’
De koning was beleefd en terughoudend en antwo...ordde: Ik heb een zeer gewaardeerde paleisvoorspeller die hoog opgeleid is en bovendien jarenlange ervaring heeft.
Ik betaal hem een hoog loon. Hij gaf me een zéér verschillende voorspelling. Ik vertrouw hem en dus zal ik niet terugkeren.’ En dus ging de koning verder naar het meer.
Maar een korte tijd later viel er een verschrikkelijke hoeveelheid regen. De koning en de koningin waren doorweekt en hun gevolg gniffelde om hen in zo’n beschamende toestand te zien.
Woedend keerde de koning terug naar het paleis en beval de koninklijke weersvoorspeller te ontslaan. Dan vorderde hij de boer naar zijn paleis en bood hem de prestigieuze en vet betaalde baan van weersvoorspeller aan.
De boer zei: ‘ Uwe Hoogheid, Ik weet niets over weer voorspellen. Ik krijg mijn informatie van mijn ezel. Hoe meer de oren van mijn ezel hangen, hoe harder het gaat regenen.’
Dus gaf de koning de baan van weersvoorspeller aan de ezel.
Vanaf toen begon men bij de overheid ezels aan te stellen en hen de hoogste en invloedrijkste posities te doen bekleden.
En tot nog toe wordt deze traditie in stand gehouden......
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Vlaming : zwijg en betaal !
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aanslage ... komt.dhtml
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160401_02213724
1 GEWEST :8 REGERINSLEDEN
: 89 PARLEMENTSLEDEN
I9 GEMEENTEN : 685 GEMEENTERAADSLEDEN
6 POLITIEZONES : I52 POLITIERAADSLEDEN
LEDEN OCMW RAAD : 23O
TOTAAL II64 P0LITIE MANDATEN
OPPERVLAKTE 161 Km2 Of meer dan 7 mandatarissen per Km2
En deze profiteurs willen Vlaanderen de les lezen.
http://www.hln.be/hln/nl/36484/Aanslage ... komt.dhtml
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160401_02213724
1 GEWEST :8 REGERINSLEDEN
: 89 PARLEMENTSLEDEN
I9 GEMEENTEN : 685 GEMEENTERAADSLEDEN
6 POLITIEZONES : I52 POLITIERAADSLEDEN
LEDEN OCMW RAAD : 23O
TOTAAL II64 P0LITIE MANDATEN
OPPERVLAKTE 161 Km2 Of meer dan 7 mandatarissen per Km2
En deze profiteurs willen Vlaanderen de les lezen.
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
In plaats van de Syrië strijders buiten te schoppen, krijgen ze hier nog een leefloon van het OCMW en medische verzorging op kosten van de ziekenkas,straks gaan ze nog een medaille krijgen ook omdat ze ginder mensen gaan vermoorden.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... di-s.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
Het zou al een begin zijn mocht de Vlaamse regering in overweging nemen Brussel niet langer meer te beschouwen als onze hoofstad, en als het kan, zoveel mogelijk Vlaamse subsidies en steun allerande aan dit"ontwikkelingsgebied" stop te zetten." Brussel heeft Vlaanderen niet vandoen" zeggen de Fransciljons zelf. Laat ons dan Brussel vaartwel wensen en onze Vlaamse centen in onze eigen zak houden. De nationalte-en internationale bedrijven die nu hun zetel hebben in Brussel, die zullen op termijn toch dit steeds gevaarlijker wordend oorlogsgebied willen omwisselen voor ons mooie Vlaanderen......hoop ik!
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Op hele hopen hoop is nog nooit één bruikbare vrucht gegroeid. Vlaanderen doet nu wel wat tegenstrijdig door een stad in een ander gewest tot hoofdstad te verklaren. We hebben Brussel opgegeven de dag dat we het als gewest hebben erkend. De Walen hebben toch ook hun eigen hoofdstad en die ligt niet in het Brussels gewest, is zelfs niet eens de grootste stad in Wallonië. Hier in Vlaanderen zou er heel wat stof opwaaien als bv. Antwerpen tot hoofdstad zou worden genomen en niet Gent of Hasselt of Leuven de stad van het intellect.ED. schreef:Het zou al een begin zijn mocht de Vlaamse regering in overweging nemen Brussel niet langer meer te beschouwen als onze hoofstad, en als het kan, zoveel mogelijk Vlaamse subsidies en steun allerande aan dit"ontwikkelingsgebied" stop te zetten." Brussel heeft Vlaanderen niet vandoen" zeggen de Fransciljons zelf. Laat ons dan Brussel vaartwel wensen en onze Vlaamse centen in onze eigen zak houden. De nationalte-en internationale bedrijven die nu hun zetel hebben in Brussel, die zullen op termijn toch dit steeds gevaarlijker wordend oorlogsgebied willen omwisselen voor ons mooie Vlaanderen......hoop ik!
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Theor - Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Financieren van het terrorisme, een tekening is er niet meer nodig wat er hiertokkio schreef:In plaats van de Syrië strijders buiten te schoppen, krijgen ze hier nog een leefloon van het OCMW en medische verzorging op kosten van de ziekenkas,straks gaan ze nog een medaille krijgen ook omdat ze ginder mensen gaan vermoorden.![]()
aan het gebeuren is.
-
Theor - Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160401_02214408
Zover is het al gekomen met onze ingevoerden,
vrees dat aanval via de lucht zal komen, drone of vliegtuig,
100 of 200 militairen om toegangen te beveiligen zal geen
invloed hebben.
Maar wij hebben een excuus, wie had dat nu gedacht.
Zover is het al gekomen met onze ingevoerden,
vrees dat aanval via de lucht zal komen, drone of vliegtuig,
100 of 200 militairen om toegangen te beveiligen zal geen
invloed hebben.
Maar wij hebben een excuus, wie had dat nu gedacht.
-
Gast
De Amerikanen hadden bij 9/11 ook niet gedacht dat ze via de lucht zouden komen en je ziet waar het hen gebracht heeft.
Misschien toch maar eens hun personeel terug grondig screenen net als zij die er komen werken in onderaanneming.
Een inside job is veel gemakkelijker.
Misschien toch maar eens hun personeel terug grondig screenen net als zij die er komen werken in onderaanneming.
Een inside job is veel gemakkelijker.