this is Belgium !
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Als er met een vliegtuig of met een drone zou worden toegeslagen is dat zo goed als een oorlogsverklaring Dat geeft ons dan wel de gelegenheid om formeel een oorlog te beginnen tegen IS en samen met andere Westerse staten alles op alles te zetten om die georganiseerde misdadigers organisatie te vernietigen. Dat zal niet noodzakelijk terreurdaden van splintergroepjes kunnen voorkomen maar het zal in elk geval moeilijker worden zonder de steun van de goed geoliede machine die IS nu nog altijd is.Dicksy schreef:De Amerikanen hadden bij 9/11 ook niet gedacht dat ze via de lucht zouden komen en je ziet waar het hen gebracht heeft.
Misschien toch maar eens hun personeel terug grondig screenen net als zij die er komen werken in onderaanneming.
Een inside job is veel gemakkelijker.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
En nog altijd is er niets officieel bekend van de echte dader van Doel 4. Een atoombom heeft IS eigenlijk niet nodig. Een vuile bom met "afgewerkt" radioactief materiaal is genoeg. Zie bv. ziekenhuizen en industrie waar genoeg "afval" te pikken valt, en vele kleintjes maken een grote.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160401_02214381
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160401_02214381
-
Theor - Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Dacht zelfs niet aan passagiersvliegtuig, maar aan klein vliegtuigje, of aan drone,socrates schreef:Als er met een vliegtuig of met een drone zou worden toegeslagen is dat zo goed als een oorlogsverklaring Dat geeft ons dan wel de gelegenheid om formeel een oorlog te beginnen tegen IS en samen met andere Westerse staten alles op alles te zetten om die georganiseerde misdadigers organisatie te vernietigen. Dat zal niet noodzakelijk terreurdaden van splintergroepjes kunnen voorkomen maar het zal in elk geval moeilijker worden zonder de steun van de goed geoliede machine die IS nu nog altijd is.Dicksy schreef:De Amerikanen hadden bij 9/11 ook niet gedacht dat ze via de lucht zouden komen en je ziet waar het hen gebracht heeft.
Misschien toch maar eens hun personeel terug grondig screenen net als zij die er komen werken in onderaanneming.
Een inside job is veel gemakkelijker.
kan mij voorstellen dat de buurlanden er ook niet gerust in zijn, en ik ook niet.
-
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Voor de oorlogs- verklaring van de eerste wereld oorlog was het voldoende dat men 1 (de kroonprins) persoon doodschoot, ,nu vallen er overal in de wereld tientallen doden en nog durft men die gehersenspoelde zotten niet opruimen,wat als er toch eens een hoog geplaatste het slachtoffer is ,gaan ze dan wakker worden?
Als er met een vliegtuig of met een drone zou worden toegeslagen is dat zo goed als een oorlogsverklaring Dat geeft ons dan wel de gelegenheid om formeel een oorlog te beginnen tegen IS en samen met andere Westerse staten alles op alles te zetten om die georganiseerde misdadigers organisatie te vernietigen. Dat zal niet noodzakelijk terreurdaden van splintergroepjes kunnen voorkomen maar het zal in elk geval moeilijker worden zonder de steun van de goed geoliede machine die IS nu nog altijd is.
En ik hoop dat die zotten echt niet op het gedacht komen om drone's in te zetten,want dan zal het pas echt chaos angst en paniek zijn
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Waarom zouden die zotten geen drones of ander Hitech materiaal inzetten ? Andere zotten hebben toch ook niet geaarzeld om V en V2 in te zetten of Kamikazes en uiteindelijk ook twee atoombommen. Er zijn natuurlijk goeie zotten en slechte zotten, ook al plegen ze dezelfde gruweldaden. Machtsgeile mensen zijn tot alles in staat.tokkio schreef:Voor de oorlogs- verklaring van de eerste wereld oorlog was het voldoende dat men 1 (de kroonprins) persoon doodschoot, ,nu vallen er overal in de wereld tientallen doden en nog durft men die gehersenspoelde zotten niet opruimen,wat als er toch eens een hoog geplaatste het slachtoffer is ,gaan ze dan wakker worden?
Als er met een vliegtuig of met een drone zou worden toegeslagen is dat zo goed als een oorlogsverklaring Dat geeft ons dan wel de gelegenheid om formeel een oorlog te beginnen tegen IS en samen met andere Westerse staten alles op alles te zetten om die georganiseerde misdadigers organisatie te vernietigen. Dat zal niet noodzakelijk terreurdaden van splintergroepjes kunnen voorkomen maar het zal in elk geval moeilijker worden zonder de steun van de goed geoliede machine die IS nu nog altijd is.
![]()
En ik hoop dat die zotten echt niet op het gedacht komen om drone's in te zetten,want dan zal het pas echt chaos angst en paniek zijn![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... atst.dhtml
Deze keer zonder het woord jongeren in de titel, er komt dus beterschap.
2 echte belgen, B in hun naam, van Belzika.
Deze keer zonder het woord jongeren in de titel, er komt dus beterschap.
2 echte belgen, B in hun naam, van Belzika.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Mss ook een reden om te gaan lopen ' Beide mannen, die op het moment van de aanrijding onder invloed van drugs en alcohol waren, zijn door de onderzoeksrechter onder aanhoudingsbevel geplaatst'.
Zoals die van Zaventem ,die wilden niet terug 't gevang in.
In heel de wereld is er ambras als die er ook zijn.
Zoals die van Zaventem ,die wilden niet terug 't gevang in.
In heel de wereld is er ambras als die er ook zijn.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Phoebe - Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Ondertussen meet Mayeur ook met 2 maten en 2 gewichten. Het samenscholingsverbod van zaterdag ll. gold enkel voor extreem rechts, zegt de burger'vader' . Zijn korpschef wordt dus op het matje geroepen en mag het komen uitleggen ook al gold het verbod voor alle 'samenscholing' ?
Samenscholend extreem links dat mocht dus ? . Dus ook de 200 'jongeren' in Molenbeek ?
Maar al zeker niet die extreem linkse advocaat mocht meegenomen worden. Want die kent toch zijn rechten zeker , is de uitleg . Mayeur beval dus dat hij onmiddellijk vrijgelaten moest worden .
Eigenlijk begrijp ik niet dat dat kan . Is er dan geen scheiding der machten ?
Sterk staaltje van politieke recuperatie als je ' t mij vraagt. Je weet toch wel dat de PS bloedt aan zijn extreem linkse kant en méér om méér kiezers verliest aan de communisten ? Al méér dan 10% in Wallonië alleen al .
Stemmetjes terugwinnen , nietwaar ? Het doel heiligt daar blijkbaar de middelen ?
'Dictatoriaal' is ook zo iets dat opkomt bij mij . Het ene tegenhouden en de mond snoeren en het andere toelaten wat uit hetzelfde kamp komt .
Samenscholend extreem links dat mocht dus ? . Dus ook de 200 'jongeren' in Molenbeek ?
Maar al zeker niet die extreem linkse advocaat mocht meegenomen worden. Want die kent toch zijn rechten zeker , is de uitleg . Mayeur beval dus dat hij onmiddellijk vrijgelaten moest worden .
Sterk staaltje van politieke recuperatie als je ' t mij vraagt. Je weet toch wel dat de PS bloedt aan zijn extreem linkse kant en méér om méér kiezers verliest aan de communisten ? Al méér dan 10% in Wallonië alleen al .
Stemmetjes terugwinnen , nietwaar ? Het doel heiligt daar blijkbaar de middelen ?
'Dictatoriaal' is ook zo iets dat opkomt bij mij . Het ene tegenhouden en de mond snoeren en het andere toelaten wat uit hetzelfde kamp komt .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....
-
Gast
Mayeur is een rooie kakkerlak.Phoebe schreef:Ondertussen meet Mayeur ook met 2 maten en 2 gewichten. Het samenscholingsverbod van zaterdag ll. gold enkel voor extreem rechts, zegt de burger'vader' . Zijn korpschef wordt dus op het matje geroepen en mag het komen uitleggen ook al gold het verbod voor alle 'samenscholing' ?
-
vercingetorix - Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Phoebe schreef:Ondertussen meet Mayeur ook met 2 maten en 2 gewichten. Het samenscholingsverbod van zaterdag ll. gold enkel voor extreem rechts, zegt de burger'vader' . Zijn korpschef wordt dus op het matje geroepen en mag het komen uitleggen ook al gold het verbod voor alle 'samenscholing' ?
Dat "burgemeesterke" is de énig mogelijke exponent van wat hier in dit apeland de laatste 30 jaar verkeerd gelopen is. Moest hij psychiatrisch onderzocht worden, hij dient een klacht in tegen de dokter wegens diskriminatie en extreemrechtse sympathiën.
Het is altijd gemakkelijker te "vergeten" wat extreem-links hier al zo allemaal uitgespookt heeft de afgelopen decennia : de moord op Cools, de bende van NIJVEL, het "democratische cordon", de schandalen met W. Claes, de zéér hooggeachte heer Stevaert, de zakkenvullerij der brusselse baronnen met als gevolg de totale verloedering van Brussel, zowel op vlak van maatschappij als infrastruktuur enz.. Mais voyons donc, 't zijn WIJ, de goeien die dat gedaan hebben, niet extreem rechts hé ? Logisch denken dus : extreem-links mag niets in de weg gelegd worden, dat zijn de "goeien". Ook niet de 200 "jongeren", dat zijn toch zo'n brave "achtergestelde" medeburgers.
Het zijn die "goeien" die de media besturen en vertellen wat ZIJ willen dat wij weten : een hoop NIETS en valse berichten waarbij als enige bekommernis naar voren komt : extreem rechts mag hier niets van recupereren. Een schoolvoorbeeld daarvan is Björn Soenens van de vrt, en Bart Schols.
De vaak gehoorde sneer aan het VB in politieke debatten : wàt hèbben jullie al gerealiseerd, is het duidelijkste bewijs van TOTALE politieke verdwazing waarin de linksen zich bevinden. Iemand alle zeggingschap en daadkracht ontnemen en dat volkomen normaal vinden en hem dan verwijten dat hij nog niets gedaan heeft getuigt van een gigantische eigenwaan en een totaal gebrek aan realiteitszin, behalve : haha, ze zijn totaal machteloos. ZO ver geraken ze met hun linkse ingesteldheid, geen stap verder. Alles gaat zijn gangetje zoals links dat wil.
Maar er begint iets te roeren, er komen schandalen naar boven, zie de belastingparadijzen waar 700 "belgen" hun kapitalen plaatsen, er komt protest bij de bevolking, zij het dat het doodgezwegen wordt of opzettelijk omgekeerd uitgelegd wordt. Kampioen hierin is burgemeesterke MIneur.
Het wordt de hoogste tijd dat zo'n figuren eens openlijk geviseerd worden en ze eens goed de daver op het lijf wordt gejaagd.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
als de caers niet branden wil
-
ED. - Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20
Het resultaat is voorspelbaar, Mayeur zijn politiekorps zal in opstand komen en hij zal, nog méér dan nu, beroep moeten doen op de Vlaamse of de federale politieagenten. Die burgemeester is met zijn jobken aan het spelen. Die is zichzelf,al of niet vrijwillig en met een bedoeling, buiten schot aan het zetten. "Obama wil hem ontmoeten" schreven de bevriende kranten. Zou die nu nog niet genoeg ambraszoekers in zijn clubje hebben?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Het resultaat is voorspelbaar, Mayeur denkt dat hij boven de wet staat .
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... nten.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... nten.dhtml
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.