TRUMP wordt een goede president
-
Gast
Ach Wil. , Trump is zelfs Borgerokko , Belgarabia en Molenbeek vergeten. Je kan van die man toch niet verwachten dat hij iets van aardrijkskunde kent.Wil. schreef:Sommigen schrijven sneller dan ze denken ....The Spirit of Flanders schreef: A propos , Saoudi's zijn blijkbaar geen moslims , die mogen gerust binnenwandelen.
Mogen 'onze' Marokkaanse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de miljoenen Franse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de Pakistaanse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen Canadese moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de moslims van Bosnië-Herzegovina nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de moslims van Tjaad, Jibouti, Gambia en de 200 miljoen moslims van Indonesië nog naar de VS? Ja waarom niet?
Toch gaat het blijkbaar om 'moslims tegenhouden' want de Saoedi's zijn volgens Sof geen moslims aangezien die nog wel mogen heen en weer vliegen.
-
Fazal
Eenmaal gestorven komen Georges Bush, Barack Obama en Donald Trump voor God om ondervraagd te worden.
God vraagt aan Bush: "Waarin gelooft u?"
“Ik geloof in een vrije economie, een sterk Amerika, de Amerikaanse natie en tralala ...”
God is onder de indruk en nodigt Bush uit om op de stoel rechts van hem te zitten.
Dan gaat God naar Obama en vraagt hem: "En waar gelooft u in?”
Obama antwoordt: "Ik geloof in de democratie, in hulp aan armen, de wereldvrede en tralala ...”
God is opnieuw onder de indruk en vraagt Obama op de stoel links van hem plaats te nemen.
Uiteindelijk kom God bij Trump en vraagt: "En wat gelooft u?"
Trump antwoordt: "Ik denk dat u op mijn stoel zit!"
“Ik geloof in een vrije economie, een sterk Amerika, de Amerikaanse natie en tralala ...”
God is onder de indruk en nodigt Bush uit om op de stoel rechts van hem te zitten.
Obama antwoordt: "Ik geloof in de democratie, in hulp aan armen, de wereldvrede en tralala ...”
God is opnieuw onder de indruk en vraagt Obama op de stoel links van hem plaats te nemen.
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Allen die niet in God geloven zijn het met Trump eens!Fazal schreef:Eenmaal gestorven komen Georges Bush, Barack Obama en Donald Trump voor God om ondervraagd te worden.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Mijn verwachtingen waren niet op Trump gericht, maar op de "denker" die niet weet dat de inreisbeperking slechts van toepassing is op 14% van de moslims op deze aardbol.The Spirit of Flanders schreef:Ach Wil. , Trump is zelfs Borgerokko , Belgarabia en Molenbeek vergeten. Je kan van die man toch niet verwachten dat hij iets van aardrijkskunde kent.Wil. schreef:Sommigen schrijven sneller dan ze denken ....The Spirit of Flanders schreef: A propos , Saoudi's zijn blijkbaar geen moslims , die mogen gerust binnenwandelen.
Mogen 'onze' Marokkaanse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de miljoenen Franse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de Pakistaanse moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen Canadese moslims nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de moslims van Bosnië-Herzegovina nog naar de VS? Ja, waarom niet?
Mogen de moslims van Tjaad, Jibouti, Gambia en de 200 miljoen moslims van Indonesië nog naar de VS? Ja waarom niet?
Toch gaat het blijkbaar om 'moslims tegenhouden' want de Saoedi's zijn volgens Sof geen moslims aangezien die nog wel mogen heen en weer vliegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Gast
En als Trump zich als een zelfverklaarde God gedraagt door in het midden te gaan zitten , dan gaat ge dan toch in diene speciale , nieuwe God gaan geloven , of niet.Fokke schreef:Allen die niet in God geloven zijn het met Trump eens!
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Gast op 01 feb 2017, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Gast
Ge leest ook alles letterlijk , zonder de ironie ervan te snappen , nietwaar.Wil. schreef: Mijn verwachtingen waren niet op Trump gericht, maar op de "denker" die niet weet dat de inreisbeperking slechts van toepassing is op 14% van de moslims op deze aardbol.
Ge vergeet blijkbaar dat zware ( zwaarste ) aanslagen in de VS door Saoudi's ( 9/11 ) en door Pakistani werden gepleegd , en net die landen met potentiele terroristen zet hij niet in zijn lijst. Hoe kan je dat nu rijmen.
-
Dan is dat maar één van de vele goden overal ter wereld en zelfs hier op sennet! Godferhofstadt om er maar één te noemen!The Spirit of Flanders schreef:En als Trump zich als een zelfverklaarde God gedraagt door in het midden te gaan zitten , dan gaat ge dan toch in diene speciale , nieuwe God gaan geloven , of niet.Fokke schreef:Allen die niet in God geloven zijn het met Trump eens!Uiteindelijk kom God bij Trump en vraagt: "En wat gelooft u?"
![]()
![]()
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
walteropdemaan - Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56
Trumps chefstrateeg de extreemrechtse Bannon, die er geen geheim van maakt dat hij een voorstander is van zogenaamde Blanke Heerschappij (White Supremacy), meent dat er een oorlog zit aan te komen met de Zuid-Chinese Zee als inzet. Let wel: een wereldwijde oorlog tegen wat hij 'het islamitisch fascisme' noemt dat de joods-christelijke waarden van het Westen zou bedreigen, is volgens Bannon al volop aan de gang.
-
Hoe durft hij dat zeggen zon,der eerst Louis Michel en Philippe te raadplegen!walteropdemaan schreef:Trumps chefstrateeg de extreemrechtse Bannon, die er geen geheim van maakt dat hij een voorstander is van zogenaamde Blanke Heerschappij (White Supremacy), meent dat er een oorlog zit aan te komen met de Zuid-Chinese Zee als inzet. Let wel: een wereldwijde oorlog tegen wat hij 'het islamitisch fascisme' noemt dat de joods-christelijke waarden van het Westen zou bedreigen, is volgens Bannon al volop aan de gang.
-
Nen echte politieker dus!E.T. schreef:zonder drugs ... daar geloof ik niks van
Hij komt enkel op voor z'n eigen hoor laat je niks wijsmaken Theor
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Kan ik mij ook grotendeels bij aansluiten mits deze toevoeging: "alle nieuwsbronnen van alle ideologische gezindten dragen hun deel bij in dat sluipende gif, wie de gifketel in handen heeft (de gevestigde lichamenFokke schreef:Ik ben geen aanhanger van Trump maar een tegenstander van de dagelijkse goednieuwsshow die ons door de strot wordt geramd! Dat is een stille dictatuur die als sluipend gif wordt toegediend aan de naïeve kijker/luisteraar/lezer! Het staat je uiteraard vrij dat gretig te slikken!Prima Vera schreef:Jij bent duidelijk een aanhanger van Trump en dat zegt genoeg. Als jij niet wil erkennen dat Trump een dictator is, tja ........
Net zoals ik geen adept ben van Bart Dewever en zijn N-VA maar mij erger aan de onnozele aantijgingen telkens als BDW of één van zijn ministers hun mond open doen, zelfs als ze de nagel op de kop slaan!![]()
![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Gast
En ne rappe ! Ik probeer hier op sennet al jaren de job van politieker onder de knie te krijgen , en Trump heeft hiervoor zelfs geen snelcursus nodig ! Zoals hij van zichzelf zegt , hier moet je een super IQ voor hebben.Fokke schreef:Nen echte politieker dus!E.T. schreef:zonder drugs ... daar geloof ik niks van
Hij komt enkel op voor z'n eigen hoor laat je niks wijsmaken Theor![]()
-
Als de media onze politiekers moesten aanpakken gelijk ze den Trump aanpakken zou er niet veel van overschieten!The Spirit of Flanders schreef:En ne rappe ! Ik probeer hier op sennet al jaren de job van politieker onder de knie te krijgen , en Trump heeft hiervoor zelfs geen snelcursus nodig ! Zoals hij van zichzelf zegt , hier moet je een super IQ voor hebben.Fokke schreef:Nen echte politieker dus!E.T. schreef:zonder drugs ... daar geloof ik niks van
Hij komt enkel op voor z'n eigen hoor laat je niks wijsmaken Theor![]()