TRUMP wordt een goede president
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Die domme Amerikanen hebben al die slimme mastergediplomeerde democraten een poepje laten ruiken!The Spirit of Flanders schreef:Ah ja ? Hij heeft niet eens een master diploma behaald maar een bachelor ( graduaat ). Als hij doet wat hij in het begin uithaalde om herhaldelijk failliet te geraken ziet het er voor de VS niet goed uit.LUC7515 schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump
Ik denk dat hij slimmer is dan wij allemaal samen
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Toch niet zomaar veralgemenen, dat is niet lief voor je naasten hoor. Wie hoort allemaal bij "wij allen" ?LUC7515 schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Gast
Denkt ge nu echt dat Trump als pasverkozene daar voor iets tussen zit ? Zo simpel zit de economie niet in mekaar.LUC7515 schreef:http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... cht__.html
Daar zou Clinton niet aangekomen zijn met haar standpunten!!!!
-
Gast
Antwoord eerst maar een keer op mijn vraag op vorige blz. over de "daling van het democratisch niveau"Wil. schreef:Ik ben al tevreden als hij behoorlijk percentages kan uitrekenen en de regel van drie kan toepassen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ah ja ? Hij heeft niet eens een master diploma behaald maar een bachelor ( graduaat ).LUC7515 schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump
-
Als links verliest daalt het linkse democratisch niveau maar de betogingen en de protesten maken veel goed!The Spirit of Flanders schreef:Antwoord eerst maar een keer op mijn vraag op vorige blz. over de "daling van het democratisch niveau"Wil. schreef:Ik ben al tevreden als hij behoorlijk percentages kan uitrekenen en de regel van drie kan toepassen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ah ja ? Hij heeft niet eens een master diploma behaald maar een bachelor ( graduaat ).LUC7515 schreef:https://nl.wikipedia.org/wiki/Donald_Trump
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
Als je met economie de vetheid van de portemonnaie van sommigen bedoelt , dan heb je gelijk. Voor mij betekent een positieve economie iets dat de welvaart van de modale burger ten goede komt.LUC7515 schreef:Als je naar de beursinformatie kijkt dan is dat inderdaad het werk van Trump. Alle grote bedrijven zijn vol goede hoop dat er eindelijk iets gedaan wordt aan de werkgelegenheid en investeren nu reeds volop voor de toekomst. De beursexperten zijn er vrij zeker dat de maatregelen die genomen zijn de economie een boost zal geven.The Spirit of Flanders schreef:Denkt ge nu echt dat Trump als pasverkozene daar voor iets tussen zit ? Zo simpel zit de economie niet in mekaar.LUC7515 schreef:http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... cht__.html
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"When Mr. Obama took over in January 2009, the total national debt stood at $10.6 trillion."
Met cijfertjes gooien is natuurlijk niet moeilijk .
Onder G.W. Bush steeg de staatsschuld met meer dan 45%. Van zo’n 5,7 biljoen dollar (2001) tot zo’n 9,5 biljoen dollar (eind 2007).....
Daar waar Obama te maken hadden met de wereldwijde bankencriminaliteit en de economische crisis die daarop volgde, veroorzaakte Bush die bijna verdubbeling van de staatsschuld door militaire uitgaven en belastingverminderingen voor de rijken.
Onze trompettist gaat allicht naar aloud rechts recept exact dezelfde weg bewandelen als Bush...Joe Sixpack mag z'n borst al nat maken...
Nog een voorbeeld:
..... Als gevolg van de New Deal politiek en de betrokkenheid van de Verenigde Staten bij de Tweede Wereldoorlog was de schuld in deze periode maar liefst verzestienvoudigd, van 16 miljard in 1930 tot 260 miljard in 1950.
Met cijfertjes gooien is natuurlijk niet moeilijk .
Onder G.W. Bush steeg de staatsschuld met meer dan 45%. Van zo’n 5,7 biljoen dollar (2001) tot zo’n 9,5 biljoen dollar (eind 2007).....
Daar waar Obama te maken hadden met de wereldwijde bankencriminaliteit en de economische crisis die daarop volgde, veroorzaakte Bush die bijna verdubbeling van de staatsschuld door militaire uitgaven en belastingverminderingen voor de rijken.
Onze trompettist gaat allicht naar aloud rechts recept exact dezelfde weg bewandelen als Bush...Joe Sixpack mag z'n borst al nat maken...
Nog een voorbeeld:
..... Als gevolg van de New Deal politiek en de betrokkenheid van de Verenigde Staten bij de Tweede Wereldoorlog was de schuld in deze periode maar liefst verzestienvoudigd, van 16 miljard in 1930 tot 260 miljard in 1950.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 03 feb 2017, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
"Iets dat de welvaart van de modale burger ten goede komt.." Dat hoor ik nu al tientallen jaren!The Spirit of Flanders schreef:Als je met economie de vetheid van de portemonnaie van sommigen bedoelt , dan heb je gelijk. Voor mij betekent een positieve economie iets dat de welvaart van de modale burger ten goede komt.LUC7515 schreef:Als je naar de beursinformatie kijkt dan is dat inderdaad het werk van Trump. Alle grote bedrijven zijn vol goede hoop dat er eindelijk iets gedaan wordt aan de werkgelegenheid en investeren nu reeds volop voor de toekomst. De beursexperten zijn er vrij zeker dat de maatregelen die genomen zijn de economie een boost zal geven.The Spirit of Flanders schreef:Denkt ge nu echt dat Trump als pasverkozene daar voor iets tussen zit ? Zo simpel zit de economie niet in mekaar.LUC7515 schreef:http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/ ... cht__.html
-
Dat is nu de eerste keer dat ik daar op aangesproken word!frits1955 schreef:"Dat hoor ik nu al tientallen jaren! "
Zegt de netto gebruiker met zijn dik staatspensioen
-
Gast
Trump kiepert de Dodd-Frank act in de vuilbak.De banks met Goldman Sachs op kop mogen weer hun gang gaan.
-
Gast
Help the madman !petrol schreef:Trump kiepert de Dodd-Frank act in de vuilbak.De banks met Goldman Sachs op kop mogen weer hun gang gaan.
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Ik hoor de fans van den Strumpf nimeer.Hoe zou dat nu komen of krijgen ze misschien ook "affront" na het horen en lezen welke frapatsen hun groot voorbeeld al allemaal heeft uitgespookt sinds hij het ginder voor het zeggen heeft.Zijn lijst met blunders dikt met den dag nog aan.Man.man..man.Daar gaan ze ginder in de Vs nog "plezier" aan beleven

-
Gast
Bekijk hier de binnenlandse politiek. Als hier iemand buiten de lijntjes kleurt en de problemen benoemt zoals ze zijn worden ze vervolgens door de politiek correcte elite en hun aanhang ( U misschien ! ) met de grond gelijk gemaakt en is het kot te klein. Dat diezelfde politiek correcte elite de mensen dan nog eens pluimt en voorliegt, en ik heb het hier niet over de laatste 2 jaar maar al jaaaaren, wordt dat dan maar eventjes aan de kant gezet. U moet eens duidelijk een keus maken en niet meehuilen met de wolven in het bos.Ik hoor de fans van den Strumpf nimeer.Hoe zou dat nu komen of krijgen ze misschien ook "affront" na het horen en lezen welke frapatsen hun groot voorbeeld al allemaal heeft uitgespookt sinds hij het ginder voor het zeggen heeft.Zijn lijst met blunders dikt met den dag nog aan.Man.man..man.Daar gaan ze ginder in de Vs nog "plezier" aan beleven
-
Wij horen des te meer de democraten en hun fans overal te wereld die door diene onnozele Trump (en zijn kiezers!) hun tienduizenden vetbetaalde machtspostjes kwijt zijn! Zulke sportieve verliezers hebben wij nog nooit gezien!plopperdeplop schreef:Ik hoor de fans van den Strumpf nimeer.Hoe zou dat nu komen of krijgen ze misschien ook "affront" na het horen en lezen welke frapatsen hun groot voorbeeld al allemaal heeft uitgespookt sinds hij het ginder voor het zeggen heeft.Zijn lijst met blunders dikt met den dag nog aan.Man.man..man.Daar gaan ze ginder in de Vs nog "plezier" aan beleven![]()
![]()