TRUMP wordt een goede president
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
" en maken ze er direct een Chinese muur van. Hilarisch gewoon"
Throughout his presidential campaign, Mr Trump was adamant that he would fortify the southern border with a wall ("a wall is better than fencing and it's much more powerful").Mr Trump's claims for the wall range between 30ft and, more recently, 55ft. Even at 1,000 miles - vast amounts of concrete would be required.
Hilarisch inderdaad- " zwakke punten in een hekwerk verbeteren". Met "vast amounts of concrete"..
Het huidige hek is 650 mijlen lang; er moet dus nog 1000 mijl muur bij waarbij hopen mensen moeten onteigent worden- verder tal van grote natuurlijke hindernissen (woestijn, rotsformaties...)
Wees gerust, als er al iets van die plannen in huis komt zal in de eerste plaats Joe Sixpack voor dat muurtje moeten dokken.
"Raising tariffs on imports. Mr Trump's spokesman, Sean Spicer, said on 26 January that the president wanted a 20% tax on Mexican imports to pay for the wall, although he later added that it was one of several options still being considered. "By doing it that way we can do $10bn (£8bn) a year and easily pay for the wall, just through that mechanism alone," he told journalists. Forbes has argued that existing duties on Mexican goods would have to be quadrupled to pay for the whole of the wall, even if its cost were spread over 10 years. US companies would also almost certainly source products from elsewhere, reducing the revenue. The Mexican government could respond by removing tax benefits for US foreign investment. (BBC News)
Throughout his presidential campaign, Mr Trump was adamant that he would fortify the southern border with a wall ("a wall is better than fencing and it's much more powerful").Mr Trump's claims for the wall range between 30ft and, more recently, 55ft. Even at 1,000 miles - vast amounts of concrete would be required.
Hilarisch inderdaad- " zwakke punten in een hekwerk verbeteren". Met "vast amounts of concrete"..
Het huidige hek is 650 mijlen lang; er moet dus nog 1000 mijl muur bij waarbij hopen mensen moeten onteigent worden- verder tal van grote natuurlijke hindernissen (woestijn, rotsformaties...)
Wees gerust, als er al iets van die plannen in huis komt zal in de eerste plaats Joe Sixpack voor dat muurtje moeten dokken.
"Raising tariffs on imports. Mr Trump's spokesman, Sean Spicer, said on 26 January that the president wanted a 20% tax on Mexican imports to pay for the wall, although he later added that it was one of several options still being considered. "By doing it that way we can do $10bn (£8bn) a year and easily pay for the wall, just through that mechanism alone," he told journalists. Forbes has argued that existing duties on Mexican goods would have to be quadrupled to pay for the whole of the wall, even if its cost were spread over 10 years. US companies would also almost certainly source products from elsewhere, reducing the revenue. The Mexican government could respond by removing tax benefits for US foreign investment. (BBC News)
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Vind jij het dan niet normaal dat een president van het machtigste land ter wereld zich deftig gedraagt en op zijn woordkeuze let? Of is het omdat hij nu president is dat hij iedereen onbeschoft mag behandelen als het hem goed uitkomt.Waarschijnlijk is beleefd blijven voor strumpf wat té veel gevraagd.Tja.....misschien vind jij dat hij zelf een voorbeeld is voor de jeugd.Ja zelfs voor zijn eigen nog jonge kids. man..manFokke schreef:Trump wordt beoordeeld zoals hier BDW wordt beoordeeld: Elke scheet van BDW wordt grondig gecontroleerd en tegen het politiekcorrecte licht gehouden! Zelfs als hij zinvolle dingen zegt is hij de kop van Jut! De kern van de zaak, zowel hier als in de Steets, is dat de tot nu toe heersenden hun postjes en hun macht kwijt zijn en dat is toch god/allahgeklaagd! Als een andere republikein gewonnen had werd hij ook tegen alle mogelijke schandpalen gezet! In de Steets is het niet gelijk hier dat er coalities moeten gevormd worden! Obama en zijn democraten deden ook hun goesting en nu doet Trump zijn goesting! Stel je even voor dat Trump zich heel deftig gedraagt en een fijne woordkeuze gebruikt maar exact dezelfde beslissingen neemt... zou het dan goed zijn voor de democraten (en hun slaafse volgelingen in de hele wereld)???Prima Vera schreef:Zet die oogkleppen is af. Je wordt belachelijk hoor, het spijt me het te moeten schrijven.Dicksy schreef:Yep en dan kom ik weer terug op mijne vorige post ivm die ' waardigheid. "1 president te zijn die sinds zijn kort bestaan de eene blunder na de andere deed.
In de ogen van diegene die liever Killary Clinton als presidente zagen is zelfs een scheet van Trump op zijn eigen toilet een blunder. Het is omdat de mainstream media en poco's met de verkiezing van Trump zwaar op hunne bek zijn gegaan dat elk item van hem een ' blunder ' is. Hij 3 weken in ambt en de toekomst zal wel uitwijzen of Trump de stem van het Amerikaanse volk verdiend heeft of niet, zij beslissen.
Misschien eens wat minder pocokrantjes lezen en U niet laten leiden als een blinde. Hou de decreten van Trump tegen het licht met de daden van Obomba en trek dan Uw conclusie's ipv als een papagaai alles te herhalen wat de pocomedia U voorkauwen. U heeft toch internet en dat stopt niet aan de grens. Of bij U wel ?![]()
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Dat TRUMP een nagenoeg getrouwe kopie van "Homer Simpson" neerzet,
is allicht niet enkel de adepten van deze tekenfilm-figuur opgevallen.
Mijn buurman en landbouwer "JUUL" formuleert het
- (via zijn Twitter-account) -
met deze boerenwijsheid
#Veel laweit en weinig wol#
sw
is allicht niet enkel de adepten van deze tekenfilm-figuur opgevallen.
Mijn buurman en landbouwer "JUUL" formuleert het
- (via zijn Twitter-account) -
met deze boerenwijsheid
#Veel laweit en weinig wol#
sw
-
Gast
Misschien ben jij en de poco's het wel niet gewend dat men onverbloemd zijn mening zegt ! Veel dure woorden gebruiken en op het laatst toch niks gezegd hebben, maar het klinkt toch o zo correct. Trouwens een verwijt dat analisten aan Obomba geven, speeches van een uur met dure woorden en toch niks vertellen. Als jij je daar beter bij voelt mij niet gelaten maar ik heb liever iemand die niet rond de pot draait en zegt waar het op staat. Hoe hij het zegt speelt geen rol voor mij, als het maar gezegd wordt.Vind jij het dan niet normaal dat een president van het machtigste land ter wereld zich deftig gedraagt en op zijn woordkeuze let? Of is het omdat hij nu president is dat hij iedereen onbeschoft mag behandelen als het hem goed uitkomt.Waarschijnlijk is beleefd blijven voor strumpf wat té veel gevraagd.Tja.....misschien vind jij dat hij zelf een voorbeeld is voor de jeugd.Ja zelfs voor zijn eigen nog jonge kids. man..man![]()
![]()
![]()
Welke jeugd bedoel je eigenlijk ! Gastjes van 6/7 jaar, pubers van 10/14 jaar of jong volwassenen van 16/18 jaar waarvan dan nog 49% niks kent van de politieke wereld en een gebrek aan politiek bewustzijn vertoont wat op termijn de democratie kan ondermijnen. Dit volgens Prof. Friers van de KUL Leuven. Bedoel je deze jeugd ?
-
jure - Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28
Ik word een beetje bang. Na alles wat hij zei en deed begin ik hem nog sympathiek te vinden ook. Mijn buurman heeft een gecastreerde Pitbull.
Die doet geen vlieg kwaad. Te traag waarschijnlijk. Mensen en dieren die iets groter zijn moeten nog steeds oppassen hoor.
I love you Donald, as long as you keep doing funny.
Groetjes vanuit het Hellegat.
Die doet geen vlieg kwaad. Te traag waarschijnlijk. Mensen en dieren die iets groter zijn moeten nog steeds oppassen hoor.
I love you Donald, as long as you keep doing funny.
Groetjes vanuit het Hellegat.
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die Trumph is ene van 'I Want you'. LL zag ik ene van wall street, die nemen meth om langdurig geconcentreerd te werken . Soldaten van Hitler deden dat ook.
En zolang de staatskas (opzettelijk) leeg is of in 't rood staat mag jij je je krom werken. Leve het ellenbogenwerk.
En zolang de staatskas (opzettelijk) leeg is of in 't rood staat mag jij je je krom werken. Leve het ellenbogenwerk.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Goed dat Trump met Sean Spicer nog een goede woordvoerder heeft...
https://www.youtube.com/watch?v=fbhz3XcNzGU
https://www.youtube.com/watch?v=fbhz3XcNzGU
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
E.T. schreef:![]()
Zouden 'ze' hem - Trump - de echte lanceercodes gegeven hebben?
Dat zijn gewoon de tafels van vermenigvuldiging.
Wel in het Engels hé!
Dus een geheugensteuntje om uit te rekenen,
hoeveel karakters TRUMP in één "tweet" kan stoppen.
Als hij onder de media hun kont wil schoppen.
sw
-
Als ook al een Donald gezinde krant zoals Fox News het niet langer meer kan aanzien of horen hoe Strumpf zich steeds blijft gedragen als een op hol geslagen drinkebroeder die denkt dat al wie het waagt hem maar één kritische vraag te stellen de huid mag vol schelden dan mag men toch wel stellen dat die man ze niet meer op een rij heeft in zijn hoofd.Trouwens vandaag staat er op "De Redactie" een artikel van de hand van Bjorn Soenens(VRT journalist in de VS) waarin men kan lezen wat er momenteel allemaal aan het gebeuren is in de VS.Ps.En voor dat jullie op die man begint te kappen.Hij was het die in de aanloop van die verkiezingen ginder den Donald als vermoedelijke overwinnaar aanwees.En hij kreeg nog gelijk ook!!Dicksy schreef:Misschien ben jij en de poco's het wel niet gewend dat men onverbloemd zijn mening zegt ! Veel dure woorden gebruiken en op het laatst toch niks gezegd hebben, maar het klinkt toch o zo correct. Trouwens een verwijt dat analisten aan Obomba geven, speeches van een uur met dure woorden en toch niks vertellen. Als jij je daar beter bij voelt mij niet gelaten maar ik heb liever iemand die niet rond de pot draait en zegt waar het op staat. Hoe hij het zegt speelt geen rol voor mij, als het maar gezegd wordt.Vind jij het dan niet normaal dat een president van het machtigste land ter wereld zich deftig gedraagt en op zijn woordkeuze let? Of is het omdat hij nu president is dat hij iedereen onbeschoft mag behandelen als het hem goed uitkomt.Waarschijnlijk is beleefd blijven voor strumpf wat té veel gevraagd.Tja.....misschien vind jij dat hij zelf een voorbeeld is voor de jeugd.Ja zelfs voor zijn eigen nog jonge kids. man..man![]()
![]()
![]()
Welke jeugd bedoel je eigenlijk ! Gastjes van 6/7 jaar, pubers van 10/14 jaar of jong volwassenen van 16/18 jaar waarvan dan nog 49% niks kent van de politieke wereld en een gebrek aan politiek bewustzijn vertoont wat op termijn de democratie kan ondermijnen. Dit volgens Prof. Friers van de KUL Leuven. Bedoel je deze jeugd ?
-
Gast
Ik was er ook heilig van overtuigd dat Trump ging winnen en ik kreeg ook gelijk desalniettemin is en blijft Soenens een platte vijg.Ps.En voor dat jullie op die man begint te kappen.Hij was het die in de aanloop van die verkiezingen ginder den Donald als vermoedelijke overwinnaar aanwees.En hij kreeg nog gelijk ook!!
-
Waarom vind je Soenens een "platte vijg"? Argumenten graag. Tenware je er van uit gaat dat elkeen die iets post...zegt of schrijft wat niet in u kraam past voor u allemaal platte vijgen zijn.Dicksy schreef:Ik was er ook heilig van overtuigd dat Trump ging winnen en ik kreeg ook gelijk desalniettemin is en blijft Soenens een platte vijg.Ps.En voor dat jullie op die man begint te kappen.Hij was het die in de aanloop van die verkiezingen ginder den Donald als vermoedelijke overwinnaar aanwees.En hij kreeg nog gelijk ook!!
-
Gast
Wie verantwoordelijk is voor het uitzenden van pocojournaal ( hij dus tot een jaar geleden ) en nog geen moeite doet om als verantwoordelijke de feiten te verifiëren op zijn waarheid is een platte vijg en de naam journalist niets eens waardig net zoals Uwe vranckx, de syrië kenner bij uitstek, van de pocozender vrt.Tenware je er van uit gaat dat elkeen die iets post...zegt of schrijft wat niet in u kraam past voor u allemaal platte vijgen zijn.
Het is niet wanneer iemand hier iets schrijft of post dat ik hier geen respect voor heb, ieder heeft recht op een mening, maar daarom moet ik het nog niet eens zijn met wat hij zegt of schrijft gewoon omdat ( in hoofdletters ) HIJ VAN DE VRT IS EN DAN MOET HET WEL CORRECT ZIJN. Net zoals jij nu vindt dat hetgeen ik schrijf niet in Uw kraam past. Hahahaha hoe naïef kan een mens nog zijn, een beetje bv of naambekendheid en ze liggen plat aan zijn voeten om ze te kussen en slikken alles wat ze vertellen want ' hij is journalist en zal het wel weten. '
Ooit al in onze krantjes of nieuws iets positief gehoord over Trump ! Maatregelen verder uitvoeren van Obama wordt niet vermeld maar juist omgedraaid en eruit gehaald wat kan dienen om te bashen.
U bent geen journalist maar ook maar iemand die zijn mening kwijt/gedacht kwijt wil en dat maakt U daarom nog niet een platte vijg. Een journalist die zijn bronnen niet controleerd en alles klakkeloos te wereld instuurt ( zelfs nadien niet als rechtzetting als het anders blijkt te zijn ) is een platte vijg en een riooljournalist.
Zo, mijn laatste woord in deze is gezegd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wil je een diepgaande uitleg over Bjorn Soenens en zijn "constructieve journalistiek", doe dan eens de moeite om dit drieluik te lezen: http://bit.ly/2b5KMpw

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik heb dat stuk met de nodige aandacht gelezen, ik heb daarin, behalve dat hij het VRT-Journaal enigszins anders wilde inkleuren, weinig concrete materie gevonden die zou aantonen dat Soenens een onbekwame journalist zou zijn. Mogelijk was hij niet de ideale hoofdredacteur net als een van zijn voorgangers en huidige Kamervoorzitter, dat niet was. De beste journalist is niet noodzakelijk de best mogelijke hoofdredacteur, Zoals de beste verkoper niet noodzakelijk een goeie commercieel directeur wordt. Beide jobs vereisen niet dezelfde vaardigheden.
Of en waarom Soenens een mislukking zou zijn geweest, is mij in dat stuk in elk geval niet duidelijk geworden. Mogelijk vond "Doorbraak" hoofdredacteur Soenens te weinig nationalistisch. Ik ken de operationele interne keuken van de Nieuwsdienst niet maar ik kan me voorstellen dat een hoofdredacteur niet als enige bepaalt wat in het Journaal komt en hoe dat moet worden gepresenteerd.
Ik heb delen twee en drie over constructieve journalistiek nog niet gelezen, mogelijk wordt de auteur daarin wat minder lyrisch en wat concreter.
Of en waarom Soenens een mislukking zou zijn geweest, is mij in dat stuk in elk geval niet duidelijk geworden. Mogelijk vond "Doorbraak" hoofdredacteur Soenens te weinig nationalistisch. Ik ken de operationele interne keuken van de Nieuwsdienst niet maar ik kan me voorstellen dat een hoofdredacteur niet als enige bepaalt wat in het Journaal komt en hoe dat moet worden gepresenteerd.
Ik heb delen twee en drie over constructieve journalistiek nog niet gelezen, mogelijk wordt de auteur daarin wat minder lyrisch en wat concreter.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus