Spelletjes

Droedels

Gestart door zuske op 02 mar 2007, 21:34 45192 berichten 1.931.979 keer gelezen Reageer
chérie 08 nov 2017, 10:16 provincie antwerpen 24.566 berichten
was takkeling dan niet juist? (vogel op tak, men zegt het ook van een vink) op den duur zie je hetmet al die commentaren niet meer)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
    Citeer
    hollygan 08 nov 2017, 13:56 __'t Soete Waesland 6.922 berichten
    takkeling vind ik een prachtig woord cherie, zou zelfs een goed antwoord kunnen zijn maar
    ik wens geen nieuwe kleine puntenoorlog op mijn kerfstok
    maar Lotte heeft de juiste vogelnaam genoemd, enkel nog vertalen naar de goede oplossing

Laatst gewijzigd door hollygan op 12 nov 2017, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
      Reini 08 nov 2017, 14:12 Brasschaat 5.288 berichten
      Dat vogelke is makkelijk te vinden op internet, het is dus een keep.
      De vogel zit in een kadertje, het enige wat ik kan bedenken is
      INKEPING ?
        Citeer
        hollygan 08 nov 2017, 14:24 __'t Soete Waesland 6.922 berichten
        Reini schreef: het enige wat ik kan bedenken is
        INKEPING ?
        we komen steeds dichterbij :lol:
        mijn opgave gaat geen lang leven beschoren zijn, denk ik
          Citeer
          socrates 08 nov 2017, 15:24 EUROPA 18.535 berichten
          Als het vogeltje mannelijk zou zijn is het dan wellicht een "keeper" ? Het kadertje is dan zijn "goal" :lol:
          "NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
          YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
            Citeer
            hollygan 08 nov 2017, 15:43 __'t Soete Waesland 6.922 berichten
            wat dat kadertje betreft: is het jullie nog niet opgevallen dat dat al mijn opgaven in een kadertje staan?
            het ene al wat verzorgder dan het andere
            no Socrates wrong direction but KEEP on smiling :)
              Citeer
              socrates 08 nov 2017, 16:02 EUROPA 18.535 berichten
              hollygan schreef:wat dat kadertje betreft: is het jullie nog niet opgevallen dat dat al mijn opgaven in een kadertje staan?
              het ene al wat verzorgder dan het andere
              no Socrates wrong direction but KEEP on smiling :)
              VIKING ?
              Deze vinkensoort komt vooral voor in het Noorden van Europa, Een "verdroedelde" Vink kan een 'Viking' zijn. Met zo'n foto, zonder meer, kan men natuurlijk eindeloos zoeken, Aan het zichtbare landschap valt ook niet uit te maken waar deze vogel zit . :wink:
                Citeer
                hollygan 08 nov 2017, 17:05 __'t Soete Waesland 6.922 berichten
                socrates schreef:
                VIKING ?
                Deze vinkensoort komt vooral voor in het Noorden van Europa, Een "verdroedelde" Vink kan een 'Viking' zijn.
                de keep is een trekvogel, kan dus uit het noorden komen, maar een viking is het zeker niet die kwamen over het water, niet door de lmucht
                Met zo'n foto, zonder meer, kan men natuurlijk eindeloos zoeken, Aan het zichtbare landschap valt ook niet uit te maken waar deze vogel zit . :wink:
                alles wat je nodig hebt voor de oplossing is op de foto overduidelijk te zien, je moet enkel de goede benaming geven
                alleen Lotte zat er dichtbij
                  Citeer
                  socrates 08 nov 2017, 17:09 EUROPA 18.535 berichten
                  hollygan schreef:
                  socrates schreef:
                  VIKING ?
                  Deze vinkensoort komt vooral voor in het Noorden van Europa, Een "verdroedelde" Vink kan een 'Viking' zijn.
                  de keep is een trekvogel, kan dus uit het noorden komen, maar een viking is het zeker niet
                  Met zo'n foto, zonder meer, kan men natuurlijk eindeloos zoeken, Aan het zichtbare landschap valt ook niet uit te maken waar deze vogel zit . :wink:
                  alles wat je nodig hebt voor de oplossing is op de foto overduidelijk te zien, je moet enkel de goede benaming geven
                  alleen Lotte zat er dichtbij
                  OK, met mijn "slechte" ogen zie ik hoe dan ook veel minder details op een beeld. ik "zie" dan ook helemaal niet wat ik op deze foto zou moeten zien.
                    Citeer
                    hollygan 08 nov 2017, 17:22 __'t Soete Waesland 6.922 berichten
                    je ziet het zeer duidelijk, daar ben ik van overtuigd je kan het niet in een woord omzetten
                    hier kan ik je enkel nog helpen door de oplossing te geven, doe ik uiteraard niet :lol:

Laatst gewijzigd door hollygan op 08 nov 2017, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                      socrates 08 nov 2017, 17:24 EUROPA 18.535 berichten
                      hollygan schreef:hier kan ik je enkel nog helpen door de oplossing te geven, doe ik uiteraard niet :lol:
                      Groot gelijk !! :wink:
                        Citeer
                        Reini 08 nov 2017, 19:56 Brasschaat 5.288 berichten
                        Ik kwam vanmorgen met die inkeping, die vrij goed onthaald werd, ik varieer nu even.

INGEKEEPT ?
                          Citeer
                          socrates 08 nov 2017, 20:06 EUROPA 18.535 berichten
                          Reini schreef:Ik kwam vanmorgen met die inkeping, die vrij goed onthaald werd, ik varieer nu even.

INGEKEEPT ?
                          Dan zou de omlijsting van de foto moeten meetellen en volgens Holly telt die niet mee;
                            Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.