Wow ! Dit had ik niet zo snel verwacht, knap gezien chérie, je mag langs de kassa passeren.chérie schreef:op 'r (er) a
OPERA?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Wow ! Dit had ik niet zo snel verwacht, knap gezien chérie, je mag langs de kassa passeren.chérie schreef:op 'r (er) a
OPERA?
De ochtendstond heeft goud in de mond lotte, alhoewel de zon rond die tijd zeker nog zal hebben geslapen. Jij hebt deze rit weer gewonnen.Je geeft de boekhouding veel werklotte schreef:RAMKOERS ?
Ze worden té “leesbaar” ik zal ze wat moeilijker moeten makenlotte schreef:PARABEL ?
Ik zal er even moeten meestoppen, mijn verbeelding schiet te kort of jullie zijn te ervaren in het ontknopen van raadsels; Dit was weer meteen in de roos goed "geblikt" Reini.Reini schreef:OGENBLIKKEN ?
We zijn nog in het "Black Friday "weekend, maar de weggevertjes zijn bijna op hoor.lotte schreef:FLUITKETEL ?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.