Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Weer meteen gezienReini schreef:Klep + to + maan
Kleptomaan .
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Amai; ik was helemaal niet bekend met dat type muizenval, toen ik nog muizen in de garage aantrof werden die gevangen met een kaasplankje met daarop een gespannen veer. Dat was eigenlijk veel genadiger voor de muis die meestal op slag dood was, terwijl zij hier levenslang krijgt en nog alles kan zien wat om haar heen gebeurt, weet GAIA dat wel ?Reini schreef:ik zie hier een muizenval en een helm.
Waarschijnlijk dus VALHELM ?
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Amai; ik was helemaal niet bekend met dat type muizenval, toen ik nog muizen in de garage aantrof werden die gevangen met een kaasplankje met daarop een gespannen veer. Dat was eigenlijk veel genadiger voor de muis die meestal op slag dood was, terwijl zij hier levenslang krijgt en nog alles kan zien wat om haar heen gebeurt, weet GAIA dat wel ?
Misschien is het wel de bedoeling dat je ze bij de buren zet, of in de wei naast je.
Of je laat ze iets eten wat ze direct in de muizenhemel doet belanden.
Misschien is het wel de bedoeling dat je ze bij de buren zet, of in de wei naast je.
Of je laat ze iets eten wat ze direct in de muizenhemel doet belanden.
-
Inderdaad de cryptische betekenis was adamsappel misschien heeft Chérie het ook wel zo bedoeld maar dan moet zij als verantwoordelijke voor de boekhouding maar zelf dat dilemma oplossen;Reini schreef:Bedankt Cherie ! Dat maakt die loze zondag toch weer goed. Muziek verzacht de zeden.
Ik ga toch ook een gokje wagen, want die appel kan wijzen op
Adam zijn appel;
Misschien ADAMSAPPEL ?
Laatst gewijzigd door socrates op 26 nov 2017, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.