voorn schreef:Ik denk dat deze dame niet alleen is.
Zelfs in de privé heb ik het meegemaakt.
Een uitgerangeerde directeur werd op een bureel van de engenering gezet en daar moest ik mijn rendements berekeningen laten zien.Dat was al wat die man moest doen buiten een babbeltje met mij.
U denkt dat een bedrijf uit de privésector een direktielid in dienst houdt om 1 keer per maand met slechts 1 medewerker nl U (erg vreemd, toch) een korte babbel te hebben?
De realiteit is dat iedereen van hoog tot laag die overbodig is in een bedrijf buitenvliegt.
Terug on topic : die vrouw zit al 17 jaar leeg te lopen à rato van 2.900 Euro per maand en wacht een pensioen dat meer dan het dubbele is tov de privé en dat alles ... OM NIIKS TE DOEN.
En dat leegloperswijf wordt betaald met geld dat opgebracht wordt door mensen die voor echte welvaart zorgen en echt werken.
De vraag is : hoeveel van die leeglopers lopen er in België rond? Waarom kunnen die leeglopers niet ontslagen worden? Waarom moeten leeglopers benoemd zijn voor het leven? Waarom moeten leeglopers dubbele pensioenen hebben? Waarom verstopt België zijn werklozen massaal in de leegloperij en waarom worden andere werklozen geschorst?