dacht aan het binnenste van de pan, de zone, het deel.dat de inductieplaat raaktsocrates schreef:Waar zie je die zone dan lotte ?lotte schreef:AMAZONE ?
a ma en een zone om te bakken, de pan
te ver gezocht zeker
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
dacht aan het binnenste van de pan, de zone, het deel.dat de inductieplaat raaktsocrates schreef:Waar zie je die zone dan lotte ?lotte schreef:AMAZONE ?
a ma en een zone om te bakken, de pan
Dat staat er letterlijk reini, de punten komen op jouw contoReini schreef:PAN A MA ?
Wordt dan mogelijk PANAMA ?
Laatst gewijzigd door chérie op 03 dec 2017, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja Chérie, dat heb jij weer snel gezien, mooie beeld toch ? Twee punten zeker waard!chérie schreef:Reini 10 p
Chérie 4 p
Lotte p
https://youtu.be/zFTGKz9ZePE
voor Reini
(ik kan het niet meer op de gewone manier doorsturen sedert die nieuwe layout hier (vind geen URL)
ballonnen en een waterloop (vaart)
BALLONVAART?
chérie schreef:chérie 2 p
een cirkel en benen:
Ja dat was de bedoeling ook al zien ze er zo niet uit; goed gezien Chérie, jij zit nu op kop.
Hier kreeg ik de opgave niet door, enkel een kruisje in een klein vierkant.socrates schreef:
Ons "eeuwenoud" forum staat nu blijkbaar op losse schroevenlotte schreef:Hier kreeg ik de opgave niet door, enkel een kruisje in een klein vierkant.socrates schreef:
merk nu dat door op citaat te klikken ik die zie
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.