Enkel Dash wast witter dan wit !!lotte schreef:BLEEKMIDDEL ?
nodig voor het witwassen
Tip: wat gebeurt er met diens handen ?

"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Enkel Dash wast witter dan wit !!lotte schreef:BLEEKMIDDEL ?
nodig voor het witwassen

Dat is dus het geheim dat jullie moeten ontrafelen reini.Reini schreef:WITWASSEN ?
Maar begrijp dan niet wat die pil erbij komt doen.
Tip; zoek het in de symboliek van het handen wassen.Reini schreef:CHLOORPIL ?
Om het water te ontsmetten.
Dat was een meer dan behoorlijke gok reini, je zit daarmee op het goeie spoor maar nog niet bij het goeie antwoord. Ping is geen PilReini schreef:Een baby die besprenkeld besprenkeld wordt met water, wordt gedoopt, dat kan men dus ook zeggen van handen, ze worden "gedoopt" door het water. Met de pil ernaast die op een andere betekenis wijst, gok ik op
DOPING .
De pil heeft iedereen duidelijk herkend, de symboliek rechts ervan, nog niet, Wij Westerlingen lezen van l naar R dus moet "pil" vooraan staan anders dan in DopilReini schreef:En DOPIL is geen woord
Ik moet nu blind schrijven, want mijn bovenstaande tekst schuift onder vrij tijd, actueel enz. 2de regel wel te zien nu.
proficiat reini knap gevonden!👏Reini schreef:Natuurlijk is het handen wassen symbolisch een blijk van onschuld; " ik ben rein".
De pil + het baden van de handen kan dus zijn :
PILATES ? ( die waste zijn handen in onschuld toen hij Jezus aan zijn beulen overleverde. )
Over een tikfoutje gaan we bij dit soort "kopbrekerij" zeker niet vallen Reini. Ik ben en er zeker van dat je wel degelijk PILATUS bedoelde, de bijbelse figuur die de handzeep heeft uitgevonden,. Een biologisch product dat later dan de "biecht" werd.socrates schreef:proficiat reini knap gevonden!👏Reini schreef:Natuurlijk is het handen wassen symbolisch een blijk van onschuld; " ik ben rein".
De pil + het baden van de handen kan dus zijn :
PILATES ? ( die waste zijn handen in onschuld toen hij Jezus aan zijn beulen overleverde. )
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.