Spelletjes

Droedels

Gestart door zuske op 02 mar 2007, 21:34 45192 berichten 1.931.945 keer gelezen Reageer
chérie 16 dec 2017, 10:44 provincie antwerpen 24.566 berichten
MOET?  Moet is een godin in de Egyptische mythologie die de grote moeder en koningin van de goden verpersoonlijkte (Amon was koning der goden). Haar beginselen en ..... Grootse feesten werden gevierd rond op open plekken opgerichte bomen of boomstammen, die later Meibomen zijn gaan heten, de meeste godinnen worden ook gevleugeld afgebeeld)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
    Citeer
    socrates 17 dec 2017, 16:15 EUROPA 18.535 berichten
    lotte schreef:Voor epis vind ik geen verklaring bij de goden

dan maar Eos, die wordt ook uitgebeeld met vleugels
     is de godin van de dageraad
    ze zweeft door de wolken

een stapel boomstammen

STAPELWOLKEN ?

Nee geen stapel .
    Tip: Het Griekse Ἔρις" schrijven wij als 'Eris'
    "NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
    YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
      Citeer
      Reini 17 dec 2017, 20:07 Brasschaat 5.288 berichten
      Eris, godin van de twist, inderdaad.
      ik ga voor STAMMENTWIST .
      Als dat juist is, vind ik wel dat ik de punten deel met Lotte. Even goed. :)
        Citeer
        socrates 17 dec 2017, 20:35 EUROPA 18.535 berichten
        Reini schreef:Eris, godin van de twist, inderdaad.
        ik ga voor STAMMENTWIST .
        Als dat juist is, vind ik wel dat ik de punten deel met Lotte. Even goed. :)

Dat is inderdaad stammentwist want die Epis was dus Eris dwz de godin van de ruzie. Maken jullie nu maar geen ruzie over de twee punten, hoe ze gedeeld worden valt buiten mijn bevoegdheid :wink:
          Citeer
          Reini 18 dec 2017, 13:54 Brasschaat 5.288 berichten
          Bedankt Cherie ! Omdat de video niet werd vertoond kon ik toch van de Twist genieten op een ander filmpje, waar een senior zelfs zijn krukken aan de kant kon gooien om op die gouwe ouwe te dansen. Genieten ! :D
            Citeer
            chérie 18 dec 2017, 16:51 provincie antwerpen 24.566 berichten
            Reini, kan je dat filmpje niet zien (van de twist?) bij mij lukt dat toch....ik kan ze alleen niet meer plaatsen op de oude manier, ik vind die URL niet meer sedert die vernieuwde lay-out)
            een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
              Citeer
              Reini 18 dec 2017, 19:59 Brasschaat 5.288 berichten
              chérie schreef:Reini, kan je dat filmpje niet zien (van de twist?) bij mij lukt dat toch....ik kan ze alleen niet meer plaatsen op de oude manier, ik vind die URL niet meer sedert die vernieuwde lay-out)
              zou natuurlijk ook zo moeten lukken, ik krijg het bericht " de video kan niet getoond worden".
              Ik zal nog eens proberen. Maar ik had wel plezier met de senior die uitzinnig van vreugde tekeer ging. :)
              Nu doet ie het wel ! 2 keer genoten dus, en zeggen dat ik als jonge meid ooit nog twistkampioen werd samen met de danspartner!
                Citeer
                socrates 18 dec 2017, 20:46 EUROPA 18.535 berichten
                Reini schreef:Wat ik zie op de nieuwe droedel : een stapel pannekoeken én een zotskap. 

STAPELGEK ?
                Ja, als dat tot mij gericht is zal ik me over U gaan beklagen bij de webmaster Reini, ik weet wel dat ik een beetje gek :twisted:ben maar stapel ???
                Je bent in elk geval weer goed voor twee punten.
                :)
                  Citeer
                  socrates 18 dec 2017, 20:58 EUROPA 18.535 berichten
                  lotte schreef:OGENSCHOUW  ?
                  Patat ! Het eerste schot al meteen in de roos, ik zoek wel wat beters jullie niveau waardig. :cry:
                  Zal wat tijd nodig hebben in afwachting nog deze weggever.
                  Afbeelding
                    Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.