Droedels
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Potverdorie, meteen gezien en ik heb er zo lang naar gezochtchérie schreef:Chérie 6 p
Lotte 4 p
Reini 2
Sita 2 p
INLEGKRUISJE? (je legt de rode kruisjes in de lege witte vakjes van de strips)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Al lachend gewonnen beter kan toch niet chérie ?chérie schreef:Chérie 8 p
Lotte 4 p
Reini 2
Sita 2 p
ja socrates 'vrouwen' hé...maar ik zei het om te lachen, dacht niet dat het juist zou zij
-
Dan heb ik weer pech en jij weer twee punten verdiend reini. Je liep nu wel wat achterop en met een Sita in de koers moet iedereen zijn beste beentje voorzetten.
-
Dat was weer tè evident voor reini en C°. Het lijkt makkelijker om abstracte begrippen in letters te vatten dan om dat in beelden te doen, nochtans zouden wij allemaal en altijd in beelden denken; ??Reini schreef:VALLEN ?
het eerst is een dierenklem, ook een val genoemd, de 2de is een vallend persoon.
PS. de dierenklem is wel geen gewone is bedoeld voor een of ander nobel dier, bv; een man.
-
Reini - Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
PS. de dierenklem is wel geen gewone is bedoeld voor een of ander nobel dier, bv; een man. 
Klopt : ons vader zette ze ooit voor een rat, maar zijn eigen duim zat ertussen, moest moeder roepen om ze te ontgrendelen ! Blauwe duim, AI !!!!
Klopt : ons vader zette ze ooit voor een rat, maar zijn eigen duim zat ertussen, moest moeder roepen om ze te ontgrendelen ! Blauwe duim, AI !!!!