Gelukkig wel meervoud dus wellicht niet tegen mij gericht.Schrijf de punten maar in je boekje chérie.chérie schreef:mestkevers
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Gelukkig wel meervoud dus wellicht niet tegen mij gericht.Schrijf de punten maar in je boekje chérie.chérie schreef:mestkevers
Potverdorie, meteen gezien en ik heb er zo lang naar gezochtchérie schreef:Chérie 6 p
Lotte 4 p
Reini 2
Sita 2 p
INLEGKRUISJE? (je legt de rode kruisjes in de lege witte vakjes van de strips)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al lachend gewonnen beter kan toch niet chérie ?chérie schreef:Chérie 8 p
Lotte 4 p
Reini 2
Sita 2 p
ja socrates 'vrouwen' hé...maar ik zei het om te lachen, dacht niet dat het juist zou zij
Dan heb ik weer pech en jij weer twee punten verdiend reini. Je liep nu wel wat achterop en met een Sita in de koers moet iedereen zijn beste beentje voorzetten.
Dat was weer tè evident voor reini en C°. Het lijkt makkelijker om abstracte begrippen in letters te vatten dan om dat in beelden te doen, nochtans zouden wij allemaal en altijd in beelden denken; ??Reini schreef:VALLEN ?
het eerst is een dierenklem, ook een val genoemd, de 2de is een vallend persoon.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.