Aantal letters is juist, nu de rest nog.diba schreef:Rond ???
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Aantal letters is juist, nu de rest nog.diba schreef:Rond ???
diba schreef:Nogmaals geprobeerd :
Ik zie drie O's dus :
TRIO ?
Dat is weer een mooie ! Helaas nog een paar letters die niet kloppen, ook hun volgorde moet anders.Reini schreef:LOGO ?
De man is log + de O .
MaaReini schreef:Misschien is het wel een
JOKE ? (grap)
Staat al lang te pronken bovenaan rechts.
Trop is te veel en te veel is trop, hier is nog één O te veel,de andere letters zouden kunnen dienen.diba schreef:Misschien :
YOLO ( De man straalt dat anders wel uit ! )
Ik dacht eerst nog aan Oman, het Arabische sultanaat.socrates schreef:Trop is te veel en te veel is trop, hier is nog één O te veel,de andere letters zouden kunnen dienen.diba schreef:Misschien :
We komen nu heel dicht bij het correcte woord, nog één letter vervangen. Wie dat als eerste doet krijgt de 2 punten.Sita schreef:Ik dacht eerst nog aan Oman, het Arabische sultanaat.socrates schreef:Trop is te veel en te veel is trop, hier is nog één O te veel,de andere letters zouden kunnen dienen.diba schreef:Misschien :
Aangezien dan enkel de letter O van YOLO kan dienen zal dit ook wel fout zijn.
Indien de Y ook als IJ mag dienen een andere gok, OLIJK.
Al ziet de man er allesbehalve dood uit, olijk wel
EUREKA ! Het ging moeizaam maar met zo"n 'lijf' is dat niet ongewoon toch ? Goed gezien Sita, je beloning zal op je spaarrekening verschijnen.Sita schreef:Olijf dan maar?
O, wat een lijf
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.