Is België een ambtenarenland?
Nee jules! België s gewoon een apenland.
Nee jules! België s gewoon een apenland.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Bij deze mag dit topic gesloten wordenBelgië is gewoon een apenland
Er is geen gebrek aan leraars maar aan leraars van de bèta-vakken.
HET LERARENTEKORT EN HOE HET OP TE LOSSEN
Hij heeft zijn eigen dochter niet eens opgevoed (altijd maar werken!)...
Indien ik de enige Belg ben die opwerpt dat wij veel te veel ambtenaren (bij uitbreiding gesubsidieerde jobs) hebben, die overbetaald zijn en ondermaats presteren en excessieve pensioenen krijgen die noch ethisch noch financieel te verantwoorden zijn ...
Wel, ben jij de enige?dejules schreef: ↑27 aug 2019, 21:57Indien ik de enige Belg ben die opwerpt dat wij veel te veel ambtenaren (bij uitbreiding gesubsidieerde jobs) hebben, die overbetaald zijn en ondermaats presteren en excessieve pensioenen krijgen die noch ethisch noch financieel te verantwoorden zijn ...
Ik zou die mens negeren.
Ik zou daar totaal geen aandacht aan schenken.
Bedankt voor uw interesse in mijn persoon en voor mijn topics!
Dit is het antwoord :
Ik weet niet op welke vraag dat een antwoord is...dejules schreef: ↑28 aug 2019, 10:27Dit is het antwoord :
De ACOD-er die zijn leden op 55 jaar met vervroegd pensioen hielp gaan en nu vaststelt dat hij zelf tot 67 jaar moet blijven zitten en zijn privileges als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen, nietwaar Lars.
En Lars denkt dat 1 Belg op het seniorenforum daarvoor verantwoordelijk is, toch?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.