België is een ambtenarenland

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Fazal

23 aug 2019, 12:48

Is België een ambtenarenland?
Nee jules! België s gewoon een apenland. :wink:

E.T.

23 aug 2019, 14:48

België is gewoon een apenland
Bij deze mag dit topic gesloten worden :lol:

Idefix

24 aug 2019, 10:44

Vermits dejules leraren en leraressen statutaire leeglopers noemt gaat hij binnenkort zijn natte droom hebben en de opvoeding van de jeugd zelf mogen doen vermits niemand die hondenstiel nog wil uitoefenen. :D :D :D :D :D :D :D :D
De zon is gratis voor iedereen
dejules

24 aug 2019, 10:48

Idefix schreef:
Vermits dejules leraren en leraressen statutaire leeglopers noemt gaat hij binnenkort zijn natte droom hebben en de opvoeding van de jeugd zelf mogen doen vermits niemand die hondenstiel nog wil uitoefenen. :D :D :D :D :D :D :D :D
Er is geen gebrek aan leraars maar aan leraars van de bèta-vakken.
dejules

24 aug 2019, 11:16

Idefix schreef:
HET LERARENTEKORT EN HOE HET OP TE LOSSEN
‘Scholen moeten privileges van oudgedienden durven aanpakken’

https://www.standaard.be/cnt/dmf2019082 ... WFGDaoT90s

Lars

24 aug 2019, 19:23

Idefix schreef:
Hij heeft zijn eigen dochter niet eens opgevoed (altijd maar werken!)...
Vrouw gaan lopen (met een ambtenaar?)...
Job kwijt...
Berooid....
Zwaar ziek....

Al die frustratie wordt op de ambtenaren uitgewerkt.
Dit soort soort discussies is eigenlijk therapie voor de Jules

Lars

27 aug 2019, 20:16

Eén ding begrijp ik niet.
Als ambtenaren zo maatschappij ondermijnend zijn, waarom hoor ik daar nooit iemand anders over zagen?
Hoeveel jaren is deze eenzame kruistocht bezig?
Waarom richt Jules geen vereniging, geen belangengroep met mensen die zijn obsessie delen?

Zou het kunnen dat hij alleen met zijn visie staat?
dejules

27 aug 2019, 21:57

Lars schreef:
Als ambtenaren zo maatschappij ondermijnend zijn, waarom hoor ik daar nooit iemand anders over zagen?
Indien ik de enige Belg ben die opwerpt dat wij veel te veel ambtenaren (bij uitbreiding gesubsidieerde jobs) hebben, die overbetaald zijn en ondermaats presteren en excessieve pensioenen krijgen die noch ethisch noch financieel te verantwoorden zijn ...
Ik zou die mens negeren.
Ik zou daar totaal geen aandacht aan schenken.
Bedankt voor uw interesse in mijn persoon en voor mijn topics!

gast43

27 aug 2019, 23:10

Dejules.
https://www.youtube.com/watch?v=ATQ9gJvbCQs

Beste Lars wij klagen en zagen daar niet over .
Respect op de eerste plaats ongeacht welke job .
Vind dat persoonlijk onmenselijk , want die mensen hier op hun boterham krijgen en dat is zo gods ganse dagen emmer is aan overlopen voor veel denk ik .
En dat voorn , hem eens boos maakt begripvol , want die man heeft voor iedereen respect .
Zeg altijd als je niet goed in u vel voelt , en met vele zaken niet akkoord bent , is dat niet ons probleem .
Maar leert aanvaarden en relativeren zit niks anders op .
Vind forum discussie voor onderwerpen dagdagelijks , maar niet persoonlijk de mensen aanvallen , is tikkeltje er over .

Lars

28 aug 2019, 09:17

dejules schreef:
27 aug 2019, 21:57
Lars schreef:
Indien ik de enige Belg ben die opwerpt dat wij veel te veel ambtenaren (bij uitbreiding gesubsidieerde jobs) hebben, die overbetaald zijn en ondermaats presteren en excessieve pensioenen krijgen die noch ethisch noch financieel te verantwoorden zijn ...
Ik zou die mens negeren.
Ik zou daar totaal geen aandacht aan schenken.
Bedankt voor uw interesse in mijn persoon en voor mijn topics!
Wel, ben jij de enige?
Dat was de vraag.
dejules

28 aug 2019, 10:27

Lars schreef:

Dat was de vraag.
Dit is het antwoord :

De ACOD-er die zijn leden op 55 jaar met vervroegd pensioen hielp gaan en nu vaststelt dat hij zelf tot 67 jaar moet blijven zitten en zijn privileges als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen, nietwaar Lars.
En Lars denkt dat 1 Belg op het seniorenforum daarvoor verantwoordelijk is, toch?

Lars

28 aug 2019, 12:29

dejules schreef:
28 aug 2019, 10:27
Lars schreef:

Dat was de vraag.
Dit is het antwoord :

De ACOD-er die zijn leden op 55 jaar met vervroegd pensioen hielp gaan en nu vaststelt dat hij zelf tot 67 jaar moet blijven zitten en zijn privileges als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen, nietwaar Lars.
En Lars denkt dat 1 Belg op het seniorenforum daarvoor verantwoordelijk is, toch?
Ik weet niet op welke vraag dat een antwoord is...
Op de mijne in elk geval niet.

Idefix

28 aug 2019, 14:01

PLEASE...…………….NEGEREN OP ZIJN EIGEN VERZOEK;
De zon is gratis voor iedereen
Fazal

28 aug 2019, 14:14

Dat België een teveel heeft aan ambtenaren, is een feit.
Maar dat dejules hier godganse dagen zit over te memmen, terwijl niemand van ons in staat is om dat aantal te verminderen, is werkelijk al te gek. Het is trouwens niet de schuld van de ambtenaren zelf dat ze met zovelen zijn. Niettemin ..., als iemand het tot ambtenaar kan schoppen om er beter van te worden, waarom zou hij/zij het dan laten!? Mocht jij de kans hebben gekregen, zou jij die job soms geweigerd hebben dejules? :roll: