Politiek

België is een ambtenarenland

Gestart door dejules op 10 jul 2017, 22:54 756 berichten 59.764 keer gelezen Reageer
Dicksy 11 okt 2019, 18:58 8.381 berichten
dejules schreef:
Dat dossier ligt bovenaan bij de onderhandelingen vd federale regeringsvorming.
De kost zal blijven bestaan voor de huidige statutaire ambtenaren die ook nog eens op pensioen gaan. Rommelen in de marge zoals aan die ziektedagen zitten bv werd destijds al afgevoerd en brengen niet al teveel besparingen met zich mee. Ik heb de laatste 20 jaar nooit anders geweten dat ze dit gingen hervormen.
De huidige statutairen gaan rustig hun rit kunnen uitdoen, met hier en daar een beetje te verwaarlozen hervormingen misschien, en kunnen dan gaan genieten van hun uitgestelde wedde.
    Citeer
    Lars 11 okt 2019, 21:05 1.167 berichten
    Dicksy schreef: ↑
    11 okt 2019, 18:58
    dejules schreef:
    Dat dossier ligt bovenaan bij de onderhandelingen vd federale regeringsvorming.
    De kost zal blijven bestaan voor de huidige statutaire ambtenaren die ook nog eens op pensioen gaan. Rommelen in de marge zoals aan die ziektedagen zitten bv werd destijds al afgevoerd en brengen niet al teveel besparingen met zich mee. Ik heb de laatste 20 jaar nooit anders geweten dat ze dit gingen hervormen.
    De huidige statutairen gaan rustig hun rit kunnen uitdoen, met hier en daar een beetje te verwaarlozen hervormingen misschien, en kunnen dan gaan genieten van hun uitgestelde wedde.
    Mensen als kost beschouwen, een noodzakelijke stap in het dehumaniseringsproces...
      Citeer
      Dicksy 11 okt 2019, 21:25 8.381 berichten
      Mensen als kost beschouwen, een noodzakelijke stap in het dehumaniseringsproces...
      U weet wat ik bedoel, nie zagen linkiewinkie. Hou uw linkse indoctrinatiespeeches maar voor uw leerlingen, die zijn daar nog vatbaar voor.
        Citeer
        Lars 11 okt 2019, 21:31 1.167 berichten
        11 okt 2019, 21:25
        U weet wat ik bedoel, nie zagen linkiewinkie. Hou uw linkse indoctrinatiespeeches voor uw leerlingen, die zijn daar nog vatbaar voor.
        Wie anders denkt de mond proberen te snoeren.
        Check!
          Citeer
          Lars 11 okt 2019, 21:33 1.167 berichten
          Lars schreef: ↑
          11 okt 2019, 21:31
          11 okt 2019, 21:25
          U weet wat ik bedoel, nie zagen linkiewinkie. Hou uw linkse indoctrinatiespeeches voor uw leerlingen, die zijn daar nog vatbaar voor.
          "Wie anders denkt de mond proberen te snoeren."
          Check!
            Citeer
            Lars 11 okt 2019, 21:37 1.167 berichten
            11 okt 2019, 21:36
            Wie anders denkt de mond proberen te snoeren.
            Check!
            Verwijt een ander niet wat u zelf doet.
            Check
            Maak dat nu eens hard.
            Een quote is voldoende.
              Citeer
              Dicksy 11 okt 2019, 21:41 8.381 berichten
              ‘Mensen als kost beschouwen, een noodzakelijke stap in het dehumaniseringsproces...’
              Verkeerde gedachte/uitspraak van mij, volgens u, dus u voelt zich geroepen mij te moeten corrigeren.
                Citeer
                Lars 11 okt 2019, 21:55 1.167 berichten
                11 okt 2019, 21:41
                ‘Mensen als kost beschouwen, een noodzakelijke stap in het dehumaniseringsproces...’
                Verkeerde gedachte/uitspraak van mij, volgens u, dus u voelt zich geroepen mij te moeten corrigeren.
                Ik mag een uitspraak op de korrel nemen, dat is eigen aan een forum.
                U speelt op de man (mijn job).
                Merkt u het verschil?
                  Citeer
                  Dicksy 11 okt 2019, 22:01 8.381 berichten
                  U neemt ‘mijn uitspraak’ op de korrel. Dus u neemt mij op de korrel want ik heb dat geschreven. U verwijt mij weer wat u zelf doet.
                  Merk je niet dat er geen verschil is.
                    Citeer
                    Lars 11 okt 2019, 22:06 1.167 berichten
                    11 okt 2019, 22:01
                    U neemt ‘mijn uitspraak’ op de korrel. Dus u neemt mij op de korrel want ik heb dat geschreven. U verwijt mij weer wat u zelf doet.
                    Neen, u begrijpt het niet.
                    Ik weet niks van u en gebruik dan dan ook niet in mijn argumentatie, dat hoeft ook niet.
                    Ik neem gewoon een uitspraak van u op de korrel, en u begint mij persoonlijk (doe dat met uw leerlingen, linkiewnkie, enz...) te provoceren.
                      Citeer
                      Lars 11 okt 2019, 22:07 1.167 berichten
                      Lars schreef: ↑
                      11 okt 2019, 22:06
                      11 okt 2019, 22:01
                      Ik weet niks van u en gebruik dan dan ook niet in mijn argumentatie, dat hoeft ook niet.
                      Ik neem gewoon een uitspraak van u op de korrel, en u begint mij persoonlijk (doe dat met uw leerlingen, linkiewnkie, enz...) te provoceren.
                      Uw persoon en uw uitspraken, dat zijn 2 verschillende zaken.
                        Citeer
                        Dicksy 11 okt 2019, 22:17 8.381 berichten
                        Inderdaad, u weet niks van mij en kunt dat dan ook niet gebruiken in uw argumentatie. De logica zelve.
                        Ik weet van u dat u in het onderwijs zit en zou dus evengoed kunnen geschreven hebben ‘laat die schoolmeestermentaliteit’ gerust achterwege. Mijn posting was duidelijk genoeg omtrent ‘de kost zal blijven bestaan,’ juister gesteld de kost(en) verbonden aan het statuut van statutair zijn. Dat behoefde geen corrigeren en u spreekt dan over provoceren?
                          Citeer
                          Lars 11 okt 2019, 22:20 1.167 berichten
                          11 okt 2019, 22:17
                          Inderdaad, u weet niks van mij en kunt dat dan ook niet gebruiken in uw argumentatie. De logica zelve.
                          Ik weet van u dat u in het onderwijs zit en zou dus evengoed kunnen geschreven hebben ‘laat die schoolmeestermentaliteit’ gerust achterwege. Mijn posting was duidelijk genoeg omtrent ‘de kost zal blijven bestaan,’ juister gesteld de kost(en) verbonden aan het statuut van statutair zijn. Dat behoefde geen corrigeren en u spreekt dan over provoceren?
                          Ondertussen schrijft u het wel....
                            Citeer
                            Dicksy 11 okt 2019, 22:25 8.381 berichten
                            Ondertussen schrijft u het wel....
                            Inderdaad, mocht ik het niet geweten hebben had ik mij beperkt tot ‘linkiewinkie’ omdat bij hen het corrigeren van verkeerde uitspraken/gedachten ook in het bloed zit.
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.