Ja jong, ge kunt ook veel hoestsiroop drinken, inhaleer puffers leegspuiten , pijnstillers en koortswerende middelen nemen à volonté , blijven rondlopen en dan ..... doodvallen.DelaVega schreef: ↑27 feb 2020, 13:09Geruim meer dan 25 jaar heb ik geen griep of verkoudheid gehad sinds ik het drinken van appelazijn in combinatie met honing heb leren kennen. En dit ondanks mijn beladen medische voorgeschiedenis.
Zodra u hoest of zich grieperig voelt, is het van belang om direct te starten met het drinken van voornoemd middel. Zo belet je dat de klachten zich kunnen doorzetten. Neem de proef op de som.
PS. Ik laat me nooit vaccineren tegen griep, ondanks mijn zwaar medische voorgeschiedenis. De natuur heeft ons genoeg te bieden om ons hiertegen te beschermen.
Het probleem is dat je drager kunt zijn zonder zelf erg ziek te worden, en zonder vaccinatie ga je andere personen dan besmetten die wel erg ziek kunnen worden. Toch niet bepaald menslievend .....
p.s. het schijnt , maar neem dit niet meteen voor waarheid aan, dat als je reeds "vecht" tegen een welbepaald virus, je dan zo je immuunsysteem in staat van alarm hebt gebracht dat andere virussen praktisch geen schijn van kans meer hebben, maar neem dit dus echt maar met een korrel zout.
Wat dan wel waar is, is dat bij een virusinfectie complicaties kunnen optreden die het gevolg zijn van bacteriën, bvb. een longontsteking na/tijdens een griepinfectie.