Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik neem nu sinds zondag dagelijks één bruistablet Vitamine C van 1000 mg ( + 10 mg zink erin ). Is dat voldoende volgens u ? Zoniet , hoeveel moet ik dan nemen ?DelaVega schreef: ↑04 mar 2020, 16:11.....
Wil men de strijd met het Coronavirus winnen, dan zullen we on lichaam moeten voorzien van extra bataljons, munitie en materiaal , teneinde dat Corona leger tot aftocht te doen blazen. Voedingssupplementen en vooral hoge dosis vitamine C oraal en IV zorgen voor die extra bataljons.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
De "Code" die zit in het lichaam van af dat men geboren is, die "Code" weet al wanneer dat lichaam gaat sterven, heel vroeg, vroeg af heel laat,of het thuis is of op de weg, in bed of in het water,men noemt dat ook "op de verkeerde tijd en plaats,MAW men sterft niet wanneer men wilt,maar wanneer de "Code" dat wilt,zelfs net bij euthanasie, als het niet mag is er altijd iemand die tegenwerkt."Kent ge de code ?"
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Fred schrijft:
> Als er meer vraag naar komt stijgt de omzet en wordt er meer winst gemaakt.
Het zal voor de gezondheidszorg een pak goedkoper zijn en in het belang van de volksgezondheid (meer cure en minder care).
> Als er meer vraag naar komt stijgt de omzet en wordt er meer winst gemaakt.
Het zal voor de gezondheidszorg een pak goedkoper zijn en in het belang van de volksgezondheid (meer cure en minder care).
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Ze ( de spoedarts-poppemie ) zal waarschijnlijk "codex" gezegd hebben, en ik in al mijn onwetendheid en opwinding het mis verstaan hebben. Wat je daar schrijft klopt trouwens niet, of dacht je echt dat ieder individu voorgeprogrammeerd is ? Je leest of kijkt te veel naar science fictiontokkio schreef: ↑04 mar 2020, 16:23De "Code" die zit in het lichaam van af dat men geboren is, die "Code" weet al wanneer dat lichaam gaat sterven, heel vroeg, vroeg af heel laat,of het thuis is of op de weg, in bed of in het water,men noemt dat ook "op de verkeerde tijd en plaats,MAW men sterft niet wanneer men wilt,maar wanneer de "Code" dat wilt,zelfs net bij euthanasie, als het niet mag is er altijd iemand die tegenwerkt."Kent ge de code ?"
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Fred1950 schreef: ↑04 mar 2020, 15:59Als er meer vraag naar komt stijgt de omzet en wordt er meer winst gemaakt.DelaVega schreef: ↑04 mar 2020, 14:12Intraveneuze vitamine C is thans recent officieel de standaard behandeling geworden in China, zie: http://orthomolecular.org/resources/omns/v16n16.shtml
Fred schrijft:
> Er zijn daar weer een paar gasten bezig die blijkbaar uit de miserie geld willen slaan.
Larie en apekool, want vitamine C is niet patenteerbaar, waardoor er niets mee te verdienen valt.
Ik denk dat men die leeftijd tegenwoordig naar beneden gebracht heeft. Verleden jaar lag ik in het hospitaal, en mijn kamergenoot van 70 moest geopereerd worden, maar de dag voordien kwam de chirurg vragen als de man akkoord was, dat men hem niet meer zou reanimeren, als er wat verkeerd liep."Gij zijt tot op de draad versleten en gij moet begrijpen dat er aan alles een begin en een einde is" En ............................het is verkeerd gelopen.De kannibaal schreef: ↑04 mar 2020, 15:02Dat werd me ooit ook eens gevraagd door de spoedarts(e) ( UZ Gent ) toen mijn moeder in de spoed opgenomen werd : "Kent ge de code ?" , Antwoord : "Nee, nooit van gehoord". Uitleg : "Wel, als ge meer dan 80 jaar bent ( of was het 85 , weet het niet precies meer ), dan wordt er niet meer gereanimeerd, wordt ge niet meer naar intensieve gebracht, en krijgt ge geen bloedtransfusies meer" .... Vier uur later is ze gestorven. Dit doet me toch een beetje aan nazi praktijken denken , en dat terwijl er in China iemand van 97 in kritieke toestand was, en genezen is.
Ik was tevreden als ik opnieuw naar huis kon.
-
Fred1950 schreef: ↑04 mar 2020, 16:17Ik neem nu sinds zondag dagelijks één bruistablet Vitamine C van 1000 mg ( + 10 mg zink erin ). Is dat voldoende volgens u ? Zoniet , hoeveel moet ik dan nemen ?DelaVega schreef: ↑04 mar 2020, 16:11.....
Wil men de strijd met het Coronavirus winnen, dan zullen we on lichaam moeten voorzien van extra bataljons, munitie en materiaal , teneinde dat Corona leger tot aftocht te doen blazen. Voedingssupplementen en vooral hoge dosis vitamine C oraal en IV zorgen voor die extra bataljons.
Drie gram verdeeld over de dag bij de maaltijd of direct erna.
Ik gebruik vitamine C in poedervorm, is goedkoper.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Wij gebruiken dit als extra bescherming tegen het Corona virus.
https://www.youtube.com/watch?v=8R_rTWURAaI
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
En ge rijdt ook met een paar Tesla's , je moet maar eens "dicht doen" roepen en alle luiken gaan dicht, en "Johnny the robot" laat de hond buiten ....benq schreef: ↑04 mar 2020, 18:45Wij gebruiken dit als extra bescherming tegen het Corona virus.
-
Ice
Een bedrijf van bill gates heeft het coronavirus gepatenteerd....!!DelaVega schreef: ↑ Fred schrijft:
> Er zijn daar weer een paar gasten bezig die blijkbaar uit de miserie geld willen slaan.
Larie en apekool, want vitamine C is niet patenteerbaar, waardoor er niets mee te verdienen valt.
https://www.wanttoknow.nl/politiek/vals ... rI1OLix1D0
Wíe wil geld slaan uit wereldwijde miserie?....de coronavirusstam die zich momenteel in heel China en in het buitenland verspreidt is een gepatenteerd virus dat eigendom is van een entiteit genaamd The Pirbright Institute, dat gedeeltelijk wordt gefinancierd door de Bill en Melinda Gates Foundation.
De octrooipagina voor het coronavirus vermeldt dat het ‘kan worden gebruikt, als een vaccin voor het behandelen en/of voorkomen van een ziekte, zoals infectieuze bronchitis, in een levend wezen’.
Dit suggereert dat dit virus, gewoon een andere gewapende virale stam is, ontworpen en gefabriceerd, om meer nutteloze, dodelijke vaccins te verkopen, terwijl het tegelijkertijd een paar duizend, of misschien wel een paar miljoen, mensen doodt.
Bill Gates Admits Vaccines Are Used for Human Depopulation
https://www.youtube.com/watch?v=6WQtRI7A064
Moet er nog zand zijn?De TED-talk die Bill Gates ooit hield (februari 2010) verraadde zijn ‘verborgen agenda’..
Tijdens deze inmiddels beruchte TED Talk, legde Gates uit
dat vaccins een van de sleutels zijn tot het terugdringen van de wereldbevolking,
en wat is een betere manier om dat te doen dan het gepatenteerde coronavirus op de massa los te laten om er later een gepatenteerd vaccin voor te introduceren?
Intussen staat van ranst openlijk te liegen dat hij barst door te beweren dat er géén antivirale middelen zijn terwijl hijzélf in 2004 de antivirale eigenschappen tegen álle coronavirussen ontdekte in het middel tegen malaria.
-
Wanneer gaat ge nu eens stoppen met dit soort fake news van dubieuze sites te melden. Ge gelooft en leest wat je zelf niet laten kunt, maar bespaar ons tenminste van die zever.Ice schreef: ↑04 mar 2020, 23:26.....
Een bedrijf van bill gates heeft het coronavirus gepatenteerd....!!![]()
.....
Gij zijt precies al een virus op zich dat anderen tracht te besmetten.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
België gaat het coronavirus verslaan want het heeft er de juiste mensen voor:
de acht Belgische ministers van Volksgezondheid zijn:
- Maggie De Block - federale Staat
- Wouter Beke - Vlaanderen
- Christie Morreale - Wallonië
- Valérie Glatigny - Franse Gemeenschap
- Bénédicte Linard - Franse Gemeenschap
- Alain Marron - Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie en Franse Gemeenschapscommissie
- Elke Van den Brandt - Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie en Vlaamse Gemeenschapscommissie
- Antonios Antoniadis - Duitstalige Gemeenschap
Hun loon : 8 x 10.000 = 80,000€ netto per maand.
Dit moet dus gewoonweg lukken en nog wel op korte tijd.
Ik voel me al ineens een stuk gezonder !
de acht Belgische ministers van Volksgezondheid zijn:
- Maggie De Block - federale Staat
- Wouter Beke - Vlaanderen
- Christie Morreale - Wallonië
- Valérie Glatigny - Franse Gemeenschap
- Bénédicte Linard - Franse Gemeenschap
- Alain Marron - Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie en Franse Gemeenschapscommissie
- Elke Van den Brandt - Gemeenschappelijke Gemeenschapscommissie en Vlaamse Gemeenschapscommissie
- Antonios Antoniadis - Duitstalige Gemeenschap
Hun loon : 8 x 10.000 = 80,000€ netto per maand.
Dit moet dus gewoonweg lukken en nog wel op korte tijd.
Ik voel me al ineens een stuk gezonder !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Wereldwijd zijn er al meer dan 90.000 mensen besmet met het virus en er meer dan 3000 aan overleden, zie de teller:
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De cijfers van China zijn niet betrouwbaar. Het zouden er gemakkelijk 30.000 meer kunnen zijn die besmet werden. De verhouding besmettingen/doden is wat telt.
Ik merk dat de curve voor China al geruime tijd bijna niet meer stijgt. Ook in de rest van de wereld komt er nu een knik in de curve.
Ik merk dat de curve voor China al geruime tijd bijna niet meer stijgt. Ook in de rest van de wereld komt er nu een knik in de curve.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
Gij vergeet waarvoor een forum dient, je maakt jezelf enkel belachelijk door anderen de mond te willen snoeren.Fred1950 schreef: ↑05 mar 2020, 08:02Wanneer gaat ge nu eens stoppen met dit soort fake news van dubieuze sites te melden. Ge gelooft en leest wat je zelf niet laten kunt, maar bespaar ons tenminste van die zever.Ice schreef: ↑04 mar 2020, 23:26.....
Een bedrijf van bill gates heeft het coronavirus gepatenteerd....!!![]()
.....
Gij zijt precies al een virus op zich dat anderen tracht te besmetten.![]()
En wanneer gaat gij nu eens eindelijk eens bewijzen leveren dat de inhoud fake nieuws zou zijn en dat websites dubieus zouden zijn?
De inhoud blijven ontkennen door lucht te blazen, uit angst dat er weleens waarheid zou inzitten, maakt op niemand indruk.
Eerdere artikels, vermeld op die 'dubieuze' websites, blijken nu realiteit te zijn, duik maar eens in hun archieven, dan doe je nog iets nuttigs met je tijd.
Blinde mollen zijn de pest voor normaal denkende mensen die van gedachten willen wisselen vanuit elke beschikbare informatie naast de msm leugenpers in discussies, bespaar ons dus je censuur geleuter naast elke kwestie die elke discussie verziekt.
Wat denk je eigenlijk bij te dragen aan discussies door alternatieve nieuwssites te verketteren ipv de inhoud te bespreken en dan maar door commentaar op forumleden met een andere mening hen pogen de mond te snoeren om in je eigen vel te blijven snijden?
@DelaVega: ze vergeten er wel bij te vertellen dat die 3000 doden allemaal al zieke of oude mensen waren met een verzwakt immuunsysteem. Het lichaam van een gezond mens met een sterk afweersysteem overwint een infectie met het coronavirus zelf.
Onnodig paniekzaaierij voor politieke doeleinden.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik kijk of lees nooit ,Science fiction, maar u noemt het een code en nu een codex ,ik noem het gewoon het"Lot"dacht je echt dat ieder individu voorgeprogrammeerd is ? Je leest of kijkt te veel naar science fiction
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.