Politiek

Corona virus

Gestart door dejules op 27 feb 2020, 09:54 4104 berichten 352.320 keer gelezen Reageer
dejules 08 mar 2020, 10:15
Wil. schreef: ↑
08 mar 2020, 10:09
Dit zijn de speciale eenheden van Van Ranst die ter plaatse komen om de buitenkant te ontsmetten.

De raampjes doen ze met een ijskrabberke. Dat is waar onze stielman in the picture komt, of beter 'kwam'.
Wat deed U in uw professioneel leven?
Indien uw functie zo belangrijk was, waarom mocht (moest?) U reeds op 50 jarige leeftijd met vervroegd pensioen?
    Citeer
    dejules 08 mar 2020, 10:20
    Dit zijn de speciale eenheden van Van Ranst
    Van Ranst spuwt op uw soort mensen. Die staat bekend als rabiaat Vlaams Blok en N-VA hater.
    Ik hoop voor U dat jij nooit door hem behandeld moet worden!
      Citeer
      frits1955 08 mar 2020, 10:24 5.417 berichten
      Ik ga mij hier bij aansluiten en de resterende 26 landen van de EU voor mijn rekening nemen om dejules wat te ontlasten.
      Toch wel elk uur een update mag ik hopen? We willen de apocalyps op de voet kunnen volgen nietwaar.
        Citeer
        Prima Vera 08 mar 2020, 10:26 2.367 berichten
        dejules schreef: ↑
        08 mar 2020, 10:20
        Van Ranst spuwt op uw soort mensen. Die staat bekend als rabiaat Vlaams Blok en N-VA hater.
        Jij en U nooit door elkaar gebruiken, het is gij en U.
          Citeer
          petrol 08 mar 2020, 10:38 1.237 berichten
          dejules schreef: ↑
          08 mar 2020, 10:20
          Van Ranst is eene gelijk gij dan.Gij zijt ook een rabiaat N-VA hater die hier niks anders dan hel een verdoemenis preekt.
            Citeer
            frits1955 08 mar 2020, 10:40 5.417 berichten
            Jij en U nooit door elkaar gebruiken, het is gij en U.
            Nope.
            "Gij" is spreektaal en eerder regio gebonden. "Jij, je, jullie en U" gebruik je in het standaard Nederlands en mogen door elkaar gebruikt worden.

Laatst gewijzigd door frits1955 op 08 mar 2020, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
              dejules 08 mar 2020, 10:40
              petrol schreef: ↑
              08 mar 2020, 10:38
              Gij zijt ook een rabiaat N-VA hater
              Gelukkig ben ik de enige. Laat ons terug naar de stembus gaan!
                Citeer
                dejules 08 mar 2020, 10:46
                Vanwege de wereldwijde coronavirusuitbraak zijn er geen bezoekers bij de Grand Prix van Bahrein. De Formule 1-race van 22 maart wordt uit voorzorg achter gesloten deuren gereden en zal alleen op televisie te zien zijn.
                  Citeer
                  Dicksy 08 mar 2020, 10:47 8.381 berichten
                  dejules schreef:
                  Van Ranst is mediageil en staat graag in de picture. Loopt altijd achter de feiten aan maar wordt altijd opgevoerd als ‘expert’ door onze MSM. Een papieren viroloog, daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.
                    Citeer
                    dejules 08 mar 2020, 10:49
                    Dicksy schreef: ↑
                    08 mar 2020, 10:47
                    dejules schreef:
                    Van Ranst is mediageil en staat graag in de picture. Loopt achter de feiten aan maar wordt altijd opgevoerd als ‘expert’ door onze MSM, een papieren viroloog, daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.
                    De dag dat de Flamen aan de macht komen betekent het einde van veel carrières.
                      Citeer
                      frits1955 08 mar 2020, 10:50 5.417 berichten
                      daar zijn anderen met meer kennis van zaken dan den deze.
                      Ik voel een stortvloed van virologen aankomen met véél meer kennis van zaken dan die vermaledijde Van Ranst. Geef ons namen!
                      Het is overigens tijd voor een update wat betreft de toestand in de EU!

Laatst gewijzigd door frits1955 op 08 mar 2020, 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Citeer
                        Dicksy 08 mar 2020, 10:51 8.381 berichten
                        dejules schreef:
                        De dag dat de Flamen aan de macht komen betekent het einde van veel carrières.
                        Daarom hebben ze ook zo’n schrik en willen ze dat kost wat kost beletten.
                          Citeer
                          Dicksy 08 mar 2020, 10:56 8.381 berichten
                          frits1955 schreef:
                          Ik voel een stortvloed van virologen aankomen met véél meer kennis van zaken dan die vermaledijde Van Ranst. Geef ons namen!
                          Volg zijn optreden op tv en stel u de vraag of u dat zelf niet kon bedenken, of u dat al niet eerder gehoord heeft en vooral wat komt die nu vertellen wat we al niet weten? Zijn inbreng.... .Niets, nada, gebakken lucht, mediageil........
                          Internet/media beperkt zich niet alleen tot Van Ranst. U mag aan zijn lippen hangen, mij niet gelaten. 😉
                            Citeer
                            frits1955 08 mar 2020, 11:03 5.417 berichten
                            Just kiddin'. Dat corona gezever is echt wel over the top. :wink: Hoe zit dat met die update - hoeveel besmettingen al in Estland? :lol:
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.