Corona virus

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
dejules

12 mar 2020, 00:44

Dicksy schreef:
11 mar 2020, 23:53
Van Ranst is van zijn voetstuk gevallen door zijn uitspraken en dat kan u niet laten passeren.
Er is in België maar 1 man van zijn voetstuk gevallen en dat is Mijnheer De Wever.
Hij vindt dat de economie belangrijker is dan de gezondheid van zijn Vlaams volk.
Mensen die niet meer opbrengen (werklozen, ouderen en zieken/invaliden) mogen van hem sterven.
Dat is de nazi-doctrine.
Iedereen weet dat De Wever op zomerkamp ging met neo-nazi's.
Nu zijn de ogen opengegaan van al zijn aanbidders.
U bent de "last man standing" die de verdediging van De Wever op zich neemt.
Om U te proberen te overtuigen dat corona geen griepje is dit :

Former Italian Prime Minister
@matteorenzi
has a plea for the nation's partners in Europe and the United States on the coronavirus:

"Please to my friends of the other European countries, and let me be very clear, all the American guys, please don't make the same mistakes."

Dicksy

12 mar 2020, 01:21

dejules schreef:
Er is in België maar 1 man van zijn voetstuk gevallen en dat is Mijnheer De Wever.
Hij vindt dat de economie belangrijker is dan de gezondheid van zijn Vlaams volk.
Ik heb het al eerder geschreven. Sluit alles, fabrieken/kmo’s/winkels/scholen, enz, enz....en verplicht iedereen thuis te blijven tot dit probleem overgewaaid is.
Ik ben benieuwd hoelang het zal duren voor gij hier weer komt leuteren dat het de schuld is van BDW omdat de economie volledig op zijn gat ligt.
Mensen die niet meer opbrengen (werklozen, ouderen en zieken/invaliden) mogen van hem sterven.
Dat is de nazi-doctrine.
U bent dus echt de grootste idioot die hier op dit forum al te lezen geweest is. Hier zit nog zo een idioot op het forum sinds 2019 maar u spant echt de kroon.

Wil.

12 mar 2020, 01:23

dejules schreef:
11 mar 2020, 22:13
Alle winkels worden gesloten, behalve voedingswinkels en apotheken. Ook cafés, restaurants en kappers gaan dicht.
Ik heb het gezegd, hé? Pasta kopen, water inslaan en genoeg WC-papier (minstens dubbele laag voorzien!!)
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

12 mar 2020, 01:26

Fred1950 schreef:
11 mar 2020, 23:00
Dicksy schreef:
11 mar 2020, 22:41
Fred1950 schreef:
Waar en wanneer heeft hij dat gezegd ? Ik denk dat ge hem woorden in de mond legt die hij nooit uitgesproken heeft.
Informeer eens bij de Sof en als dat niet lukt is internet ook een optie.
Geen bron kunnen geven staat gelijk aan fantasie ... Ik heb niets gevonden !

Van Ranst was te zien in "De Afspraak" van vandaag, en daar uitte hij zijn bezorgdheid : "we lopen 11 dagen achter op Italië" . Ik wacht nog steeds op je bron ( krant , VRT , of wat dan ook ) ...
Als er nu éne is die geen bronnen vermeldt, dan ... Sorry, ik moet dat verbeteren: Als er nu twee zijn die geen bronnen vermelden, dan ben jij daar zeker bij Sof.

Dicksy

12 mar 2020, 01:27

Wil schreef:
Ik heb het gezegd, hé? Pasta kopen, water inslaan en genoeg WC-papier (minstens dubbele laag voorzien!!)
Zijn pampers niet vergeten. Een slechte hygiëne is ook niet bevordelijk om het virus buiten te houden.

Wil.

12 mar 2020, 01:27

dejules schreef:
11 mar 2020, 23:35
Dicksy schreef:
11 mar 2020, 22:30

BDW pleit met zijn nationaal rampenplan voor hetzelfde wat beide heren hier komen te vertellen maar BDW heeft blijkbaar de pech dat zijn naam Bart De Wever is.
Mijnheer de Wever kan niet langer aanblijven als burgemeester maar ook niet als voorzitter van zijn partij.
Hij werd over zijn controversiële uitspraken ook niet gedekt door zijn partij wat gebruikelijk is. Niemand nam het voor hem op. Ook zijn bazen, Voka, niet.
Nee, Mijnheer de Wever is politiek dood. Hij is in zijn kelder gekropen.
Let's smoke'm out, julio :lol: :lol:
dejules

12 mar 2020, 01:28

Dicksy schreef:
12 mar 2020, 01:21

Ik heb het al eerder geschreven. Sluit alles, fabrieken/kmo’s/winkels/scholen, enz, enz....en verplicht iedereen thuis te blijven tot dit probleem overgewaaid is.
In de hele wereld valt de supply-chain stil. Er kan niet geproduceerd worden als niet alle onderdelen, grondstoffen, ... aanwezig zijn. Dat gaat precies niet in uw ambtenarenkop.
Wij moeten nu zorgen dat de primaire behoeften kunnen voorzien worden nl voedsel, drank, brandstof, geneesmiddelen, mondmaskers, beschermingspakken, medische handschoenen, zuurstofflessen, ...
Daar moet nu op gefocust worden.
Wat wij nu meemaken is oorlog tegen een vreselijke ziekte en wij kunnen die alleen winnen door in sociaal isolement te gaan.
Laatst gewijzigd door dejules op 12 mar 2020, 01:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

12 mar 2020, 01:31

Alleman in zijn hangmat!

Volg de nieuwe leider met ervaring: julleke!
dejules

12 mar 2020, 01:33

Wil. schreef:

Uw leider heeft zich opgesloten in zijn bunker.
Als de pandemie voorbij is komt hij er weer uit gekropen.
dejules

12 mar 2020, 01:36

Wil. schreef:
Alleman in zijn hangmat!
Het bekende riedeltje vd N-VA.
Echter, U vindt tussen die N-VAzooi nauwelijks iemand die ooit economisch actief geweest is.
Op een enkeling na zijn die allen aan het Belgisch infuus sedert geboorte en dat tot ze overlijden.

Wil.

12 mar 2020, 01:39

Aan het infuus? Dan zullen zij degenen zijn die overleven.

Hoe zou het ondertussen met Çois V. uit Geeneinde zijn? Zou zijn hoestje al voorbij zijn?

Wil.

12 mar 2020, 01:40

dejules schreef:
12 mar 2020, 01:33
Wil. schreef:

Uw leider heeft zich opgesloten in zijn bunker.
Als de pandemie voorbij is komt hij er weer uit gekropen.
Nu is het aan u, julio! Grijp de kans, een tweede komt er niet.
dejules

12 mar 2020, 01:41

Wil. schreef:
12 mar 2020, 01:39
Aan het infuus? Dan zullen zij degenen zijn die overleven.

Mensen die heel hun leven hun handje moeten ophouden gaan er als eerste aan.
Als men U loslaat in de privé sterf je de hongerdood.
dejules

12 mar 2020, 01:41

Toeristen tijdelijk niet welkom in India.
dejules

12 mar 2020, 01:44

Wil. schreef:
12 mar 2020, 01:40

Nu is het aan u, julio! Grijp de kans, een tweede komt er niet.
Telkens je 'julio" gebruikt zit je zonder argumenten of lig je KO in de hoek.
Daarna volgt "pakjessleper, vliegtuigruitenkrabber, groenteman, schroefjesdraaier bij Ford, ...".