In de VS zijn er tussen 1 oktober 19 en 1 februari 20 gemiddeld 250 mensen per dag gestorven door de griep.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe noemde die politieker weer die opriep om het nationaal rampenplan (federale fase) af te kondigen zodat het gedaan zou zijn met het geven van ‘adviezen’ waar toch niemand zich aan hield of omzeilde omdat ze toch niet bindend waren?dejules schreef:
Maatregelen van de Nationale Veiligheidsraad:
Alle maatregelen gaan morgen (13/03) om middernacht in.
Dat was De WeverDicksy schreef: ↑12 mar 2020, 23:40Hoe noemde die politieker weer die opriep om het nationaal rampenplan (federale fase) af te kondigen zodat het gedaan zou zijn met het geven van ‘adviezen’ waar toch niemand zich aan hield of omzeilde omdat ze toch niet bindend waren?dejules schreef:
Iemand een idee hoe die weer noemde? Dejules, hebt u misschien een idee?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 12 mar 2020, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Fred1950 schreef:
Dat was De WeverMaar wedden dat hij nu vol bakken kritiek gaat spuien ? Ge hoort het al aan de toon van de journalisten : "de maatregelen lijken op die van Frankrijk" , en dat zal niet naar de zin zijn van de grote roerganger.
De scherpschutters liggen klaar om iedere kritiek vanuit liberale en neo-liberale hoek op de maatregelen af te knallen.Dicksy schreef: ↑12 mar 2020, 23:56Fred1950 schreef:
Dat was De WeverMaar wedden dat hij nu vol bakken kritiek gaat spuien ? Ge hoort het al aan de toon van de journalisten : "de maatregelen lijken op die van Frankrijk" , en dat zal niet naar de zin zijn van de grote roerganger.
hoe is het toch mogelijk. De linkse scherpschutters liggen al gereed en de inkt van de maatregelen is nog niet droog.
Iedere kritiek?Fred1950 schreef:
De scherpschutters liggen klaar om iedere kritiek vanuit liberale en neo-liberale hoek op de maatregelen af te knallen.
Dat noemt men een lafaard.Dicksy schreef: ↑12 mar 2020, 23:40Hoe noemde die politieker weer die opriep om het nationaal rampenplan (federale fase) af te kondigen zodat het gedaan zou zijn met het geven van ‘adviezen’ waar toch niemand zich aan hield of omzeilde omdat ze toch niet bindend waren?dejules schreef:
Iemand een idee hoe die weer noemde? Dejules, hebt u misschien een idee?
Di Rupo is van Italiaanse afkomst en weet zeer goed wat zich afspeelt in Italië.
In een land waar voldoende bedden zijn op de "intensief care" kan blijven functioneren en Covid19 patiënten behandelen, daar zullen er inderdaad een aantal van moeten komen te gaan.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.