Corona virus
Volgens federaal minister van Werk Nathalie Muylle (CD&V) hebben al 30.000 bedrijven gevraagd om beroep te doen op technische werkloosheid, om samen 200.000 tot 300.000 werknemers thuis te laten blijven. Ook dat aantal zal nog oplopen.
De Tijd
Een week geleden voorspelde ik 1.000.000 werknemers in economische werkloosheid. En een pak zieken!
De Tijd
Een week geleden voorspelde ik 1.000.000 werknemers in economische werkloosheid. En een pak zieken!
Dit heeft niets met de jaarlijkse griepuitbraken te maken.
Griep heeft nog nooit de globale draagkracht van ziekenhuizen in problemen gebracht.
Tegen griep bestaat er een vaccin.
Uw vergelijking is van de pot gerukt.
1918 al vergeten, jonge snaak?
Klopt maar gedeeltelijk. Wanneer een nieuwe griepstam rondwaart in het land, dan helpt het vaccin niet.Tegen griep bestaat er een vaccin.
In zo'n geval heb je heel veel doden ten gevolge van de griep. Welk percentage is dan aanvaardbaar?
Ik wacht wel even .

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik ben niet bezig met percentages, noch met aanvaardbare aantallen.Wil. schreef: ↑17 mar 2020, 12:101918 al vergeten, jonge snaak?
Klopt maar gedeeltelijk. Wanneer een nieuwe griepstam rondwaart in het land, dan helpt het vaccin niet.Tegen griep bestaat er een vaccin.
In zo'n geval heb je heel veel doden ten gevolge van de griep. Welk percentage is dan aanvaardbaar?
Ik wacht wel even .
Het is uw flutverhaal.
Wil: 1918 al vergeten, jonge snaak?
Onze ouders die kunnen daar over meepraten niet wij .
Jaartal 1943 .
Onze ouders die kunnen daar over meepraten niet wij .
Jaartal 1943 .
https://www.hln.be/in-de-buurt/mechelen ... ~acfbaad9/
Ook Vlaams minister Bart Somers op doktersadvies in afzondering
Ook Vlaams minister Bart Somers op doktersadvies in afzondering
Ja, en ze hadden ook geen wifi!!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En in de zorgsector zijn er veel besmet .
Uit goeie bron vernomen . Daarnet .
Zij voorzichtig !!
Uit goeie bron vernomen . Daarnet .
Zij voorzichtig !!
Wil : Ja, en ze hadden ook geen wifi!! 
En geen eten , en gut onder andere .
En geen eten , en gut onder andere .
Ik weet het niet. Jij zal het wel weten zeker, want jij kwam ermee voor de pinnen. Ik lees er alleen maar van alles over.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Schrijf gerust een antwoord
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.