dejules schreef:
Deze info komt uit Nieuwsuur (ned2) en Maischberger (ard).
De wetenschapster op Nieuwsuur is bezig om bestaande medicijnen (oa tegen ebola, sars, ...) te testen op hun effekt op covid-19.
Zij zei dat die testpakketten bestaan en dat er 40 leveranciers deze aangeboden hebben bij de RIVM. De meest accurate test zal ingezet worden. Ze zei dat je dat kan vergelijken met een zwangerschapstest die je zelf kan doen. Deze test zal afgenomen worden door een arts en de info wordt opgeslagen. Men gaat mensen die immuun zijn niet vaccineren, dat heeft geen zin. Alle anderen dwz 60 tot 70% vd bevolking zal dan gevaccineerd worden op het moment dat het vaccin gereed is (nog dit jaar!!!). Om de mensen die ziek zijn of worden heeft men een medicijn nodig en dat zal pas voor 2021 zijn. Ook daar wordt er zeer hard gewerkt, overal in de wereld.
Bedankt Jules , dat is nu eens een positieve repliek, zie ( in tegenstelling tot de zever van een pak onnozelaars op dit forum )
Zo zijn er hier zelfs twee klootzakken op het forum waarvan de ene de ziekte toewenst omdat hetgeen ze zeggen of schrijven niet in hun kraam past en de andere liever heeft dat de geliefden van zij die een ander gedacht/visie hebben over dit fenomeen komen te overlijden.
(PS: Ik kan het aantonen als u mij niet geloofd, ik heb dit opgeslagen. Ik waarschuw u alleen maar voor die twee klootzakken want u met vreselijke kankerziekte zouden ze het nog toejuichen mocht ge er aan creperen.
Veel sterkte vriend en soigneer u en uw familie.)