Coronavirus
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
De bijbel is actueler dan ooit.sibarita schreef: ↑28 mar 2020, 21:52Dateert van 3 april 2015 , maar zo actueel !
https://www.youtube.com/watch?v=6Af6b_w ... e=youtu.be
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik maak mij hier 2 bedenkingen bij:sibarita schreef:
Dateert van 3 april 2015 , maar zo actueel !
1.- Heeft of had Bill Gates toen al een glazen bol die anderen niet hadden
of:
2.- Wist hij toen al wat er komen ging en was dit een waarschuwing naar regeringen toe om het nodige te doen.
Ik geloof namelijk niet in toevalligheden, alles heeft een reden.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Die plastik wanden in de winkels vind ik al tof en nuttig. Als klant kun je dan wat luider sp(r)eken en voel je je wat geruster in je doen.
Met weeral 14 dagen erbij vraag ik mij af waar is het einde.
Met weeral 14 dagen erbij vraag ik mij af waar is het einde.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
In mijn bank kan je alleen nog maar binnenstappen op afspraak. Eerst aanbellen, en één persoon wordt toegelaten.
-
Er bestaat zelfs geen reden waarom de mens hier op de bol rondloopt. Die is puur toevallig geëvolueerd naar een roofdier dat zijn eigen omgeving en zijn soortgenoten om zeep helpt.Dicksy schreef: ↑28 mar 2020, 22:31Ik maak mij hier 2 bedenkingen bij:sibarita schreef:
Dateert van 3 april 2015 , maar zo actueel !
1.- Heeft of had Bill Gates toen al een glazen bol die anderen niet hadden
of:
2.- Wist hij toen al wat er komen ging en was dit een waarschuwing naar regeringen toe om het nodige te doen.
Ik geloof namelijk niet in toevalligheden, alles heeft een reden.
-
Wij doen het niet goed !
We tellen al meer besmettingen dan Nederland, en ons dodental begint ook dat van Nederland stilletjes aan te benaderen ! En nu blijkt op de koop toe dat de besmette personen in de WZC's niet eens getest worden en dus ook niet in de statistieken opduiken, en dus ook hun corona doden niet ! Wat zijn dit voor toestanden ? Of denkt nu nog iedereen nog altijd dat dit maar "een griepje" is en met besmette handen overal aan komt en anderen mag besmetten ? Totale lockdown van alle bedrijven en openbaar vervoer , NU !
We tellen al meer besmettingen dan Nederland, en ons dodental begint ook dat van Nederland stilletjes aan te benaderen ! En nu blijkt op de koop toe dat de besmette personen in de WZC's niet eens getest worden en dus ook niet in de statistieken opduiken, en dus ook hun corona doden niet ! Wat zijn dit voor toestanden ? Of denkt nu nog iedereen nog altijd dat dit maar "een griepje" is en met besmette handen overal aan komt en anderen mag besmetten ? Totale lockdown van alle bedrijven en openbaar vervoer , NU !
-
Polmar - Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51
Volgens Decroo bij de 7de dag , wist te vertellen dat in Spanje niemand boven de 65 nog word geholpen, hoe lag gaat het duren hier bij ons , we zijn al verwittigt door een paar dokters dat ze de voorkeur geven aan de jongeren, die hebben nog een heel leven voor de boeg, de ouderen verliezen al hun rechten op leven, dus???? Alhoewel voor de overheid het een groep is zonder inspraak die ze kunnen pluimen gelijk een kieken en vooral binnenkort geen pensioen meer, moeten uit betalen en kassa kassa aan erfenisrechten enz !!!!
Enkele jaren wist men te vertellen dat de vergrijzing zal toeslaan en de kans om nieuwkomers toe te laten een grote hulp zou zijn om dat tegen te gaan, wel nu ...... het is bijna zover !!
Polmar
Enkele jaren wist men te vertellen dat de vergrijzing zal toeslaan en de kans om nieuwkomers toe te laten een grote hulp zou zijn om dat tegen te gaan, wel nu ...... het is bijna zover !!
Polmar
Apple Imac Mojave
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Het begint sommige mensen te irriteren en maakt mensen agressief.
Gisteren heeft mijn zoon het warenhuis laten sluiten en politie gebeld.
Regelrecht gevecht aan de vleeswaren.Alles vloog in het rond en naar mekaar.
Gevolg 235€ boete; en al wat op de grond lag meenemen of vernietigen.
Ga al eens inkopen doen of kom tussenbeide
Gisteren heeft mijn zoon het warenhuis laten sluiten en politie gebeld.
Regelrecht gevecht aan de vleeswaren.Alles vloog in het rond en naar mekaar.
Gevolg 235€ boete; en al wat op de grond lag meenemen of vernietigen.
Ga al eens inkopen doen of kom tussenbeide
-
De Croo liet ook nog iets anders tussen de regels verstaan .... "er is veel kapitaal in België voorhanden waar een beroep op kan worden gedaan" ..... Mensen , hou jullie spaarboekskes in het oog !
Ten tweede : grote bedrijven zullen OOK gesteund worden omdat die hun reservepotje aan het opsouperen zijn. Welke ? Moet men die bedrijven steunen die in 2018 zowat gezamelijk 172 miljard aan winst ( en officieel via belastingsaangiften ) naar belastingsparadijzen hebben getransfereerd ? Ik geef u op een blaadje, er gaan terug een pak superrijken nog rijker worden, net zoals tijdens de crisis van 2008.
Ten tweede : grote bedrijven zullen OOK gesteund worden omdat die hun reservepotje aan het opsouperen zijn. Welke ? Moet men die bedrijven steunen die in 2018 zowat gezamelijk 172 miljard aan winst ( en officieel via belastingsaangiften ) naar belastingsparadijzen hebben getransfereerd ? Ik geef u op een blaadje, er gaan terug een pak superrijken nog rijker worden, net zoals tijdens de crisis van 2008.