hdr schreef: ↑30 mar 2020, 14:26
Meer dan 1 miljoen tijdelijk werklozen. Dat zal de Belgische staat (wij als het op betalen aan komt) een bom geld kosten. Wat gebeurt er ondertussen met die honderden parlementariërs ? Als zij nu eens het voorbeeld gaven en technisch werkloos werden ? Zo zouden we alvast ook een heleboel geld besparen.
Komaan politici, zowel Belgische als Europese, geef het voorbeeld !
Wie voegt zich bij dit bericht om eindelijk die massa geld voor politici te beperken ?
Dat gaan ze niet doen,juist zoals de top voetballers die het ook "not don" vinden van in te leveren doet de politiek het ook niet, ze vinden dat ze heel hard moeten werken voor hun (te groot) loon,en niet alleen hun loon, maar daar bovenop krijgen ze nog allerhande subsidies die ze vasthouden zoals een klein kind een snoepje, ik vraag mij af nu ze toch telewerken of hun prive chauffeur werkloos is,jambon was de eerste die vroeg om solidair te zijn,maar hulde zich verder in stilzwijgen,en de croo junior heeft een link doorgespeeld dat er veel geld op de spaarboekjes staat,dus boer pas op uw ganzen,maar pluimen gaan ze ons.
En daar ze nu carte blanche hebben gaat er veel geld verdwijnen in duistere zakken, die wij en zeker Vlaanderen zal ophoesten.
En daar de berichten over mondmaskers en beschermkledij actueel zijn, en dan lees ik van verkeerde bestelling, slechte maskers, te weinig , frauduleuze, en onvindbare,te dure......dan vind ik dat het vele ?????? zijn.
Wat gaat dat worden met de corona testen?????
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.