Corona virus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Meestal blijft Wil met de moslims bij zijn eigen topics maar als alleen de Lars daar nog reageert, tja …
Jammer genoeg komt die laatste dan mee
De prijs voor de verstandigste opmerking vandaag gaat naar:
Jammer genoeg komt die laatste dan mee
De prijs voor de verstandigste opmerking vandaag gaat naar:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Misschien heeft Chomsky een goed recept hoe ik boomschors of gras kan klaar maken als alternatief als de economie volledig op apegapen ligt.frits1955 schreef:
gericht aan die specimens die de economie belangrijker vinden dan een mensenleven; ook al heeft dat leven al vele zomers gezien...
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Voor u komt de melk ook vanuit de GB, nietwaar. Al ooit eens een koe of een schaap gemolken ? Nee ? 'k Zal het u komen leren ....Dicksy schreef: ↑30 mar 2020, 20:08Misschien heeft Chomsky een goed recept hoe ik boomschors of gras kan klaar maken als alternatief als de economie volledig op apegapen ligt.frits1955 schreef:
gericht aan die specimens die de economie belangrijker vinden dan een mensenleven; ook al heeft dat leven al vele zomers gezien...![]()
![]()
-
Fred1950 schreef:
Voor u komt de melk ook vanuit de GB, nietwaar. Al ooit eens een koe of een schaap gemolken ? Nee ? 'k Zal het u komen leren ....
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
We hebben dat al gezien in de communistische paradijzen: het ideaal ontstaat wanneer de staat eerst AL uw geld afneemt en u dan een in-leven-blijvertje teruggeeft, zodat ge de volgende dag weer kunt gaan werken voor het heil van alle kameraden samen.
Ze moesten een hekwerk rond die landen zetten, want anders wilden alle kapitalisten er naartoe
Ze moesten een hekwerk rond die landen zetten, want anders wilden alle kapitalisten er naartoe

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Het is maandag. Voor sommigen is ’en op de zevende dag rustte hij’ een maandag, voor anderen is dat de zaterdag en voor weer anderen is dat de zondag.Wil schreef:
Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb zo'n gevoel dat ik hier vandaag iets mis, maar ik weet niet goed wat ...
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Wil : misschien u eigen wie weet .
https://sceptr.net/2020/03/de-wever-ja- ... gemanaged/
Hoewel België een van de grootste crisissen van na de Tweede Wereldoorlog ondergaat zitten de drie grootste partijen van het land (N-VA, Vlaams Belang en PS) niet in de regering. Wel kreeg de federale regering de steun van de Kamer. Toch had N-VA-voorzitter Bart De Wever liever in de regering gezeten. “In de partij zullen ze kwaad zijn dat ik het zeg, maar: ja, ik had deze crisis graag gemanaged. Dan krijg je tenminste het gevoel dat je je pree waard bent”, stelt hij tegenover Humo.
Zal wel zijn na wat ik deze morgen heb gelezen , omdat meneerke aan de kant wordt geschoven zo zie je maar , kunnen zonder hem ook voort , en die is begrip vol in de situatie wat er gebeurd in ons land , bij hem gaat alleen over de begroting .Mensen leven is maar bagatel voor de NV-A .
Kan niet meer in de pot roeren en dat is zijn probleem tot op vandaag .
https://sceptr.net/2020/03/de-wever-ja- ... gemanaged/
Hoewel België een van de grootste crisissen van na de Tweede Wereldoorlog ondergaat zitten de drie grootste partijen van het land (N-VA, Vlaams Belang en PS) niet in de regering. Wel kreeg de federale regering de steun van de Kamer. Toch had N-VA-voorzitter Bart De Wever liever in de regering gezeten. “In de partij zullen ze kwaad zijn dat ik het zeg, maar: ja, ik had deze crisis graag gemanaged. Dan krijg je tenminste het gevoel dat je je pree waard bent”, stelt hij tegenover Humo.
Zal wel zijn na wat ik deze morgen heb gelezen , omdat meneerke aan de kant wordt geschoven zo zie je maar , kunnen zonder hem ook voort , en die is begrip vol in de situatie wat er gebeurd in ons land , bij hem gaat alleen over de begroting .Mensen leven is maar bagatel voor de NV-A .
Kan niet meer in de pot roeren en dat is zijn probleem tot op vandaag .
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Tja, ik denk dat het daarom dat deze partij de begrotingsmaatregelen van Europa niet goedkeurde.
Van overfeld vond dat de Walen teveel kregen. Was hij geen 5 jaar Minister van financiën en weet hij dan niet waar het geld naartoe gaat.
Maar inderdaad het ging veranderen ( als hun telmachientje maar werkt)
Eerst waren de Sossen de deugnieten, daarna de MR en vooral Rutten. Nu zit Bdw de Sossen op te vrijen om toch wat steun te krijgen.
Een goede raad ( van een boerke) Haal uw centen af en bewaar ze ergens. Als deze crisis voorbij is ( liefst zo snel mogelijk) zal iemand de schade moet betalen. De heren van gelijk welke regering niet hoor. Maar degene die Gutt nog meegemaakt hebben zullen wel weten vanwaar het moet komen.
Van overfeld vond dat de Walen teveel kregen. Was hij geen 5 jaar Minister van financiën en weet hij dan niet waar het geld naartoe gaat.
Maar inderdaad het ging veranderen ( als hun telmachientje maar werkt)
Eerst waren de Sossen de deugnieten, daarna de MR en vooral Rutten. Nu zit Bdw de Sossen op te vrijen om toch wat steun te krijgen.
Een goede raad ( van een boerke) Haal uw centen af en bewaar ze ergens. Als deze crisis voorbij is ( liefst zo snel mogelijk) zal iemand de schade moet betalen. De heren van gelijk welke regering niet hoor. Maar degene die Gutt nog meegemaakt hebben zullen wel weten vanwaar het moet komen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Tiens, De Croo denkt er ook aan om de miljarden op de spaarboekskes te confisqueren. Zou hij een communist zijn stijl Stalin ?Wil. schreef: ↑30 mar 2020, 22:38We hebben dat al gezien in de communistische paradijzen: het ideaal ontstaat wanneer de staat eerst AL uw geld afneemt en u dan een in-leven-blijvertje teruggeeft, zodat ge de volgende dag weer kunt gaan werken voor het heil van alle kameraden samen.
Ze moesten een hekwerk rond die landen zetten, want anders wilden alle kapitalisten er naartoe![]()
-
De Cyprioten kunnen er over meespreken hoe zoiets in zijn werk gaat.paullamb schreef:
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Als hij daar inderdaad aan denkt, dan moeten we 20 meter afstand van hem houden. Monddoekjes hoeven niet, maar zipsluitingen en een cijferslot op al onze zakken zijn zéér erg noodzakelijk.
De Croo moet minstens een half jaar in quarantaine. Oppassen, want hij gaat roepen om 'zuurstof voor de mensen' en 'zuurstof voor de bedrijven' . Niet naar luisteren! Laten zitten.
De Croo moet minstens een half jaar in quarantaine. Oppassen, want hij gaat roepen om 'zuurstof voor de mensen' en 'zuurstof voor de bedrijven' . Niet naar luisteren! Laten zitten.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.