Corona virus
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/am ... ~a5f34113/
Amerikaanse inlichtingendienst voorspelde corona-epidemie al in 2008 tot in kleinste detail
Wat ons dezer dagen overkomt, stond in 2008 al gedetailleerd beschreven op pagina 75 van een rapport van de Amerikaanse inlichtingendienst National Intelligence Council (NIC). “Elke paar maanden zullen er golven van nieuwe gevallen optreden. In het ergste geval zullen tientallen tot honderden miljoenen Amerikanen in de VS ziek worden”, luidt de voorspelling van 12 jaar geleden.
Je hebt 9% van dit artikel gelezen
Amerikaanse inlichtingendienst voorspelde corona-epidemie al in 2008 tot in kleinste detail
Wat ons dezer dagen overkomt, stond in 2008 al gedetailleerd beschreven op pagina 75 van een rapport van de Amerikaanse inlichtingendienst National Intelligence Council (NIC). “Elke paar maanden zullen er golven van nieuwe gevallen optreden. In het ergste geval zullen tientallen tot honderden miljoenen Amerikanen in de VS ziek worden”, luidt de voorspelling van 12 jaar geleden.
Je hebt 9% van dit artikel gelezen
-
dejules
In plaats van 1 kist per begrafenisplechtigheid zijn het er nu 10 op enkele kilometers boven Antwerpen.
Dat bespaart veel werk, toch?
De Wever volgt de evolutie van het aantal ziekenhuisopnames in zijn stad met een keutel in zijn broek.
Ik denk niet dat hij zijn "Mama Mia-outfit" nog ooit aantrekt!
Laatst gewijzigd door dejules op 31 mar 2020, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
dejules
Opnieuw triest record voor Spanje: 849 doden op één dag, aantal besmettingen stijgt weer feller
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Zie je nu hoe moeilijk het voor sommigen is om in de informatiejungle te overleven?
-
dejules
Antwerpen is op 3 dagen van de 6de plaats naar de eerste plaats gesprongen wat betreft aantal besmettingen, ziekenhuisopnames en overlijdens. Dit is dramatisch. De Wever heeft daar met zijn "het is maar een griepje" een bloedbad aangericht. Hopelijk krijgen we daar geen tweede Bergamo of Madrid maar goed ziet het er niet uit!
-
dejules
Fact : binnen 5 dagen zijn alle IC-bedden in Antwerpen ingenomen en komt er een stoet op gang van tientallen ziekenwagens richting de regio waar iedereen derde generatie werkloos is volgens de man in het Mama Mia-pakje (hij heeft ook een pandapakje).
-
dejules
Begrotingen in overschot, versnelde afbouw staatsschuld, de aanpak van de "moslimterrorist", de man die de cocaïnemaffia in Antwerpen stopte en in het gevang gooide, de man die zijn volk opriep om zich tussen het volk te begeven en geld uit te geven in coronatijden, ...
Dit is een staatsman!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Vergeet de ambtenaren niet !dejules schreef: ↑31 mar 2020, 14:21Begrotingen in overschot, versnelde afbouw staatsschuld, de aanpak van de "moslimterrorist", de man die de cocaïnemaffia in Antwerpen stopte en in het gevang gooide, de man die zijn volk opriep om zich tussen het volk te begeven en geld uit te geven in coronatijden, ...
Dit is een staatsman!

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Ik mag geen afbeeldingen meer plaatsen sedert ik een screenshot van de Wever geplaatst heb waarin hij de Antwerpenaren opriep hun quarantaine te verlaten maar ik kan U deze link geven waar je kan zien dat de situatie in Antwerpen uiterst dramatisch is. De volgende dagen en weken gaan daar veel mensen overlijden. Nogmaals, hopelijk wordt dit geen Bergamo of Madrid maar de situatie daar ziet er verschrikkelijk uit!
https://www.hbvl.be/cnt/DMF20200331_049 ... gn=webpush
-
dejules
Het dodental als gevolg van het coronavirus is gestegen met 175, meldt het RIVM. In totaal zijn nu, voor zover bekend, 1039 mensen in Nederland overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Dat aantal ligt in werkelijkheid hoger, doordat alleen geteste patiënten worden meegerekend.