Verenigde Staten : 25.000 nieuwe geregistreerde besmettingen en 800 doden op 24 uur tijd. 
In Nederland is de grens van 1000 doden overschreden.
In Nederland is de grens van 1000 doden overschreden.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
En u merkt de virusbom niet op die gevormd wordt door mensen die in een wachtzaal bij de huisarts gaan zitten want anders zou u dat (magazines, folders, speelgoed weg bij uw dokter ....) niet opgemerkt hebben?voorn schreef:
En wat merkte ik op MAGAZINES op een tafeltje.
Een virusbom.
Bij mijn dokter zijn alle magazines,folders en speelgoed weg. Zo hoort het.
Dat dat er vandaag nog moest bijkomen.twistenopdemaan schreef: ↑01 apr 2020, 10:57The Wildlist Organization International waarschuwt dat men erin geslaagd is het coronavirus via een stralingsproces(beamerintel) op het pc scherm over te brengen. De overheid verbiedt tijdelijk gebruik van smartphones

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat komt ieder jaar terug..........op 1 aprilWil. schreef: ↑01 apr 2020, 11:24Dat dat er vandaag nog moest bijkomen.twistenopdemaan schreef: ↑01 apr 2020, 10:57The Wildlist Organization International waarschuwt dat men erin geslaagd is het coronavirus via een stralingsproces(beamerintel) op het pc scherm over te brengen. De overheid verbiedt tijdelijk gebruik van smartphones
Een idee gebaseerd op injectie van plasma van een genezen donor die over antistoffen beschikt. In theorie lukt dat, maar in de praktijk onhaalbaar. Laat ons stellen dat dit een 1 april grap is.Fazal schreef: ↑01 apr 2020, 15:44'Misschien' ... eindelijk ook eens goed nieuws!?
https://nl.metrotime.be/2020/04/01/must ... patienten/
Ik begin ook ICE te missen
haar gewoonte ?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.