Nieuws

Coronavirus

Gestart door Ice op 23 feb 2020, 12:09 9023 berichten 652.024 keer gelezen Reageer
Fred1950 31 mar 2020, 23:42 14.350 berichten
Verenigde Staten : 25.000 nieuwe geregistreerde besmettingen en 800 doden op 24 uur tijd. 8O

In Nederland is de grens van 1000 doden overschreden.
    Citeer
    boeffer 31 mar 2020, 23:58 In mijn zetel 3.799 berichten
    Volgt men trouw de wettelijke medicatie tov verzekeringen of durft men geen te testen medicamenten geven tov boetes?
    W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
      Citeer
      voorn 01 apr 2020, 08:21 Antwerpen 5.854 berichten
      Gisteren in het nieuws van de VRT een wachtzaal in een ziekenhuis.
      En wat merkte ik op MAGAZINES op een tafeltje.
      Een virusbom.
      Bij mijn dokter zijn alle magazines,folders en speelgoed weg. Zo hoort het.
        Citeer
        Dicksy 01 apr 2020, 09:24 8.386 berichten
        voorn schreef:
        En wat merkte ik op MAGAZINES op een tafeltje.
        Een virusbom.
        Bij mijn dokter zijn alle magazines,folders en speelgoed weg. Zo hoort het.
        En u merkt de virusbom niet op die gevormd wordt door mensen die in een wachtzaal bij de huisarts gaan zitten want anders zou u dat (magazines, folders, speelgoed weg bij uw dokter ....) niet opgemerkt hebben?
        Men kan zich dan de vraag stellen wie hier onverantwoord bezig is. 🤔
        Hier heeft de huisarts zijn wachtzaal gesloten. Doet telefonische behandelingen als het kan, enkel huisbezoek als het niet anders kan.
          Citeer
          voorn 01 apr 2020, 09:59 Antwerpen 5.854 berichten
          Ik ga op afspraak en zit alleen in de wacht kamer.
          Alles is geregeld zelfs handen ontsmetten.
            Citeer
            twistenopdemaan 01 apr 2020, 10:57 924 berichten
            The Wildlist Organization International waarschuwt dat men erin geslaagd is het coronavirus via een stralingsproces(beamerintel) op het pc scherm over te brengen. De overheid verbiedt tijdelijk gebruik van smartphones
            Spinnst du oder was
              Citeer
              Wil. 01 apr 2020, 11:24 24.095 berichten
              twistenopdemaan schreef: ↑
              01 apr 2020, 10:57
              The Wildlist Organization International waarschuwt dat men erin geslaagd is het coronavirus via een stralingsproces(beamerintel) op het pc scherm over te brengen. De overheid verbiedt tijdelijk gebruik van smartphones
              Dat dat er vandaag nog moest bijkomen.
              AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
                Citeer
                tokkio 01 apr 2020, 15:13 vlaanderen 4.710 berichten
                Wil. schreef: ↑
                01 apr 2020, 11:24
                twistenopdemaan schreef: ↑
                01 apr 2020, 10:57
                Dat dat er vandaag nog moest bijkomen.
                Dat komt ieder jaar terug..........op 1 april :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
                Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
                  Citeer
                  Fred1950 01 apr 2020, 18:53 14.350 berichten
                  Fazal schreef: ↑
                  01 apr 2020, 15:44
                  'Misschien' ... eindelijk ook eens goed nieuws!?

https://nl.metrotime.be/2020/04/01/must ... patienten/
                  Een idee gebaseerd op injectie van plasma van een genezen donor die over antistoffen beschikt. In theorie lukt dat, maar in de praktijk onhaalbaar. Laat ons stellen dat dit een 1 april grap is.

A propos, waar hangt DeLaVega uit ? Teveel Vitamine C geslikt misschien ? Of was hij dan toch niet genezen van "zijn" corona.
                    Citeer
                    E.T. 01 apr 2020, 19:42 29.367 berichten
                    Fred1950 schreef: ↑
                    01 apr 2020, 18:53
                    A propos, waar hangt DeLaVega uit ? Teveel Vitamine C geslikt misschien ? Of was hij dan toch niet genezen van "zijn" corona.
                    Ik begin ook ICE te missen
                    8O
                    is niet haar gewoonte om een paar dagen te verdwijnen ...
                    OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
                    64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
                      Citeer
                      Fred1950 01 apr 2020, 21:26 14.350 berichten
                      E.T. schreef: ↑
                      01 apr 2020, 19:42
                      Fred1950 schreef: ↑
                      01 apr 2020, 18:53
                      Ik begin ook ICE te missen
                      8O
                      is niet haar gewoonte om een paar dagen te verdwijnen ...
                      haar gewoonte ?
                        Citeer
                        voorn 02 apr 2020, 09:14 Antwerpen 5.854 berichten
                        Een mondmasker op het werk als het mis liep op bepaalde afdelingen met poeder als eindprodukt was altijd een ramp voor mij als brillendrager voor ver zicht.
                        Mijn bril dampte aan.
                        Enigste mogelijkheid was mijn vluchtmasker met ingebouwde brilglazen.
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.