Geen paniek, Fredje.Fred1950 schreef: ↑01 apr 2020, 18:53Een idee gebaseerd op injectie van plasma van een genezen donor die over antistoffen beschikt. In theorie lukt dat, maar in de praktijk onhaalbaar. Laat ons stellen dat dit een 1 april grap is.Fazal schreef: ↑01 apr 2020, 15:44'Misschien' ... eindelijk ook eens goed nieuws!?
https://nl.metrotime.be/2020/04/01/must ... patienten/
A propos, waar hangt DeLaVega uit ? Teveel Vitamine C geslikt misschien ? Of was hij dan toch niet genezen van "zijn" corona.
Liever wat teveel dan te weinig vitamine C slikken wanneer je symptomen ontwikkeld als gevolg van een virus, Fred. En wanneer de symptomen dreigen acuut te worden, de dosis nog fors op te drijven, zo blijkt uit mijn recente ervaring met het virus.
Eerst waren de symptomen van milde aard, maar een week later stond ik ‘s nachts op met zware koorts. Onmiddellijk heb ik de dosis vitamine C opgedreven door ieder kwartier een gram vit. C te slikken gedurende 1 uur en dit in combinatie met nog andere natuurlijke middelen. Nog geen uur later was de koorts weeral verdwenen en sindsdien koortsvrij gebleven.
Ik heb dat virus letterlijk en figuurlijk een uppercut verkocht.
Kennis en ervaring kan u van veel onheil besparen.
Ik voel me dus super veilig met mijn zelfzorgmiddelen. Dat geeft mij een aangenaam gevoel in deze crisis.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.