Waarom zou een oudere niet eventjes op een bank mogen uitrusten.
Ge moet niet alles gaan betasten zeker de eventuele leuning.
Ge moet niet alles gaan betasten zeker de eventuele leuning.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Dan sta jij in slechte papieren,
https://www.youtube.com/watch?v=p32b5nNq1zw
Waarom mag ik 's nachts geen 260 km/u rijden op de autosnelweg want er is geen kat op de weg?
Verstuurd op: 25 mar 2020, 15:33
Maak je geen zorgen, julio, BDW is dood.dejules schreef: ↑06 apr 2020, 08:31De Wever zei in de ochtend dat ons land een economische puinhoop wordt en roept iedereen op om terug te gaan werken want werken is gezond. Hij zegt dat zijn ocmw overspoeld wordt en vreest dat Antwerpen een heel arme stad wordt. Hij zegt ook dat hij zich ernstig zorgen maakt over de woonzorgcentra in zijn stad want daar speelt zich een drama af en dat is allemaal de fout van Maggie De Block die de strategische reserve heeft vernietigd en niet heeft vernieuwd. Hij sprak van onderzoekscommissies die mensen als De Block heel zwaar zouden aanpakken. Ook volgt hij de richtlijnen die de superkern uitvaardigt (alle partijvoorzitters zitten daarin maar hij wil niet gaan) niet op en hij geeft zelf zijn instructies aan zijn korpschefs. "Mensen die op een bankske willen gaan zitten, die mogen dat van mij".
De Wever klonk trouwens erg hees.
Je kan je afvragen of deze man nog geschikt is om een publieke functie uit te oefenen. Volgens mij moet die afgezet worden wegens labiel.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.De Duitse regering heeft beslist dat medicijnen VOORTAAN binnen de Eu moeten gefabriceerd worden uit strategische overwegingen.URSULAMI schreef: ↑06 apr 2020, 09:38Wie beweert dat "wij" zelf medicijnen gaan maken
heeft nog nooit naar Zembla gekeken zeker ?
Alle grondstoffen zitten in China
https://www.npostart.nl/zembla/02-04-2020/BV_101396316

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Buschauffeur Conny is blij dat ze weer kan werken: "Het was maar saai thuis. Ik verveelde me."dejules schreef:
De Wever zei in de ochtend dat ons land een economische puinhoop wordt en roept iedereen op om terug te gaan werken want werken is gezond.
U citeert een deeltje van Bill Gates' uitspraak. U vergat: dat het dodentol aanvaardbaar blijft ALS WIJ IN TOTALE LOCKDOWN BLIJVEN TOTDAT ER EEN VACCIN IS.
Laatst gewijzigd door dejules op 06 apr 2020, 11:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.