Fred1950 schreef: ↑06 apr 2020, 16:14
... omdat er bijwerkingen zijn. Ik heb van nature uit een hoog hematocriet gehalte wat betekent dat ik maximaal de zuurstof uit de lucht opneem. Denk je dat ik dan bij een besmetting niet op IC beademd zou hoeven te worden ?
Wélke bijwerkingen zouden er kunnen zijn?
En van wát zouden er bijwerkingen kunnen zijn: van zuurstof?
Deze methodes worden reeds járen gebruikt door sportdokters om rechtstreeks zuurstof in het bloed te brengen voor betere prestaties en een boost van energie bij topatleten.
Daar kan overigens géén enkele bijwerking optreden want het bloed wordt afgetapt, énkel zuurstof toegevoegd en langs dezelfde weg wordt het EIGEN bloed, verrijkt met zuurstof, teruggegeven aan de atleet/patiënt==>níks bijwerkingen en zelfs geen risico op enige besmetting want het is een gesloten circuit.
Man, man....weer de klok horen luiden maar geen idee hebben waar de klepel hangt maar wel weer die indruk willen geven?
De vraag gaat niet over jou, de vraag is waarom deze directe manier van zuurstof toedienen niet wordt gebruikt aangezien de longen kapot zijn door het virus en beademing dus weinig zin heeft want de longen kunnen de zuurstof via die weg toch niet opnemen met ademnood en zuurstoftekort in het bloed tot gevolg..
Beademing lijkt dus volkomen nutteloos te zijn.
Ook als jij maximaal de zuurstof uit de lucht opneemt maar je longen zijn kapot door het virus dan zou beademing helpen, denk je? Uiterst twijfelachtig...
Overigens nog een bedenking:
In ziekenhuizen wordt op quarantaine afdelingen waar nog niet bepaald is of de patiënten corona besmetting hebben, 3x per dag de bloeddruk en temperatuur gemeten, echter de saturatie meting door een pulsoxymeter - dat het zuurstofgehalte in het bloed meet - wordt genegeerd en enkel uitgevoerd op verzoek van de patiënt.
En laat dat nu eens het belangrijkste zijn, zeker bij corona besmetting....uiterst vreemd en merkwaardig te noemen dat dit niet wordt opgevolgd?
@gast43:
Ice waarom ben jij geen dictator geworden !!
Wat is dat voor onnozele vraag?!!
Doe liever wat aan dat koeterwaals om met zinsbouw en vervoegingen van werkwoorden verstaanbare zinnen te kunnen vormen op het niveau van de basisschool, (daar leren ze met woorden zinnetjes te vormen) dan kun je misschien ook begrijpen dat een forum net dient om 'je gedacht' te zeggen.