Corona virus
-
dejules
-
dejules
Ik voeder U reeds jaren niet meer.
Trouwens, op dit moment zitten de meeste voederaars werkloos thuis.
U heeft een zwaar en onoverkomelijk probleem.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ja, we hebben honderdduizend verplegers/verpleegsters die leeglopen. Toch?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Gast43, man a.u.b seg.gast43 schreef:
kost moe wordt je van altijd dat heen en weer geroep .
Stopt met die leeglopers en vadertje staat .
Heeft geen zin . We moeten vooruit , zit niks anders op .
En proberen beste van te maken .
Denk aan de mensen die op dit moment in de klinieken en rusthuizen , het veel moeilijker hebben
en vechten voor hun leven en aan zorgsector die dag en nacht moeten paraat staan die hoor je
wel niet klagen .
Ze doen hun werk en het wordt naar waarde geschat. Houdt u aan de maatregelen en u doet al een waardevolle bijdrage in de uitbreiding van de besmetting. Maar in godsnaam stop met uw emo-gedoe. Het is erg voor die mensen en ik hoop dat vandaag nog de sterftes naar nul zakken maar er is ook nog leven buiten corona.
Ik heb geen zin om de hele dag te jammeren, te mekkeren en de ooooh’s en de aaaa’s de wereld in te sturen om dit virus. Het is erg ja, we moeten erdoor ja, de zorgsector doet haar best ja, daar vechten mensen voor hun leven ja.........maar, zoals ik al schreef, er is ook nog leven buiten corona zonder dat ik daar de hele dag ook nog eens mee in mijn kop moet zitten.
-
dejules
Er zijn de voorbije 24 uur 327 mensen bezweken aan het coronavirus in ons land. Waarvan 219 in rusthuizen. Dat werd zonet bekendgemaakt tijdens het dagelijkse persmoment van het Nationaal Crisiscentrum.
-
Sorry Dagobert, maar u vergeet de oproep van de putschisten in de Wetstraat die opgeroepen hebben tot solidariteit. Er zal worden aangeklopt aan uw deur en verstoppen zal niet helpen. Ze weten al jaren dat u in uw hangmat hangt.dejules schreef:
-
dejules
1.000 Euro, dat ga jij krijgen ALS je 45 jaar EFFECTIEF gewerkte jaren kunt voorleggen.Dicksy schreef: ↑11 apr 2020, 11:08Sorry Dagobert, maar u vergeet de oproep van de putschisten in de Wetstraat die opgeroepen hebben tot solidariteit. Er zal worden aangeklopt aan uw deur en verstoppen zal niet helpen. Ze weten al jaren dat u in uw hangmat hangt.dejules schreef:
Vraag het maar na in Griekenland.
-
Vraagt u nu een tip voor een kwaliteitsvolle dagvulling aan een ambtenaar?dejules schreef:Zoals?Dicksy schreef: ↑10 minuten geleden
maar er is ook nog leven buiten corona
Ik kan er u wel een paar aan de hand doen maar ik denk dat dit gaat vechten met uw aangekweekte hangmat cultuur.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Dicksy Gast43, man a.u.b seg.
Ze doen hun werk en het wordt naar waarde geschat. Houdt u aan de maatregelen en u doet al een waardevolle bijdrage in de uitbreiding van de besmetting. Maar in godsnaam stop met uw emo-gedoe. Het is erg voor die mensen en ik hoop dat vandaag nog de sterftes naar nul zakken maar er is ook nog leven buiten corona.
Ik heb geen zin om de hele dag te jammeren, te mekkeren en de ooooh’s en de aaaa’s de wereld in te sturen om dit virus. Het is erg ja, we moeten erdoor ja, de zorgsector doet haar best ja, daar vechten mensen voor hun leven ja.........maar, zoals ik al schreef, er is ook nog leven buiten corona zonder dat ik daar de hele dag ook nog eens mee in mijn kop moet zitten.
Waarom te doen is dat de mensen die hier op forum komen iedere dag zelfde moeten lezen en gejank
van leeglopers en ambtenaren word je kost moe daar gaat het over .
Die mensen die hun inzetten die komen niet klagen die gaan door .
En dat er leven buiten covid -19 is weten we ook geld voor iedereen .
Zolang niet voor eigen duur is , is gemakkelijk praten .
Respect is ver zoek onder de mensen , merk je iedere dag op zowel hier als op straat .
Jij houd u toch ook niet in om Dejules op zijn plaats te zetten , WORDT je dat gejank niet moe .
Waarom te doen is dat de mensen die hier op forum komen iedere dag zelfde moeten lezen en gejank
van leeglopers en ambtenaren word je kost moe daar gaat het over .
Die mensen die hun inzetten die komen niet klagen die gaan door .
En dat er leven buiten covid -19 is weten we ook geld voor iedereen .
Zolang niet voor eigen duur is , is gemakkelijk praten .
Respect is ver zoek onder de mensen , merk je iedere dag op zowel hier als op straat .
Jij houd u toch ook niet in om Dejules op zijn plaats te zetten , WORDT je dat gejank niet moe .
Laatst gewijzigd door gast43 op 11 apr 2020, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
.dejules schreef:Wij uit de economische activiteit kunnen U er enkele duizenden geven!Dicksy schreef: ↑24 minuten geleden
Vraagt u nu een tip voor een kwaliteitsvolle dagvulling aan een ambtenaar?
Ik kan er u wel een paar aan de hand doen
Hangmatten is een dagvulling maar of ze kwaliteitsvol is.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De maatschappij geraakt haar bling-bling omhulsel kwijt : geen cultuur, feestjes, horeca , reisjes , etc ... meer. De "luxe" gaat er af, en alles terug naar de essentie, of back to the eighties.