Het antwoord is dat de besturingsknoppen zich in de cockpit bevinden nl FEDERAAL.
En het burgemeesterke in A kan zien dat hij de wetten uitvoert die FEDERAAL opgelegd worden of hij wordt uit functie gezet.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Het antwoord is dat de besturingsknoppen zich in de cockpit bevinden nl FEDERAAL.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Nee Wil. , er zijn er veel die nog denken aan de uitspraak van viroloog De Wever dat "het maar een griepje" is en vegen hun botten aan de maatregelen.
Tja, onze wichelroedeloper Van Ranst dacht hetzelfde.Fred1950 schreef:
Nee Wil. , er zijn er veel die nog denken aan de uitspraak van viroloog De Wever dat "het maar een griepje" is en vegen hun botten aan de maatregelen.( en die op zich nog veel te laks zijn ook .... )
Maak maar een keuze, ET: 1.645 doden waarvan de helft op straat ligt te sterven (is niet eens het geval) ofwel 3.600 doden die 'comfortabel' sterven.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hier gaat het niet over een been breken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.'Neen' wat?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Griekenland is factor 4.4 keer groter dan België en heeft 700.000 inwoners minder dan wij.
Op beide " Is het betere preventie, of is het meer geld naar de sector? " volgt een "nee Wil. " Leer eens begrijpend lezen.Wil. schreef: ↑12 apr 2020, 12:25'Neen' wat?
Moeten we niet eens goed nadenken over beter voorkomen dan over te moeten gaan genezen?
Elke euro die je uitspaart door te voorkomen, moet je nadien niet dubbel (of drie, vier, vijf keer meer) uitgeven in de genezingsfase.
Griekenland heeft een oude bevolking, heeft een slechte geneeskundige sector maar heeft 93 doden. Wij 38 keer meer.
Ga je ons dodenaantal de volgende keer verbeteren door meer geld naar de sector te gooien?
Ga even naar buiten en schudt de achterlijkheid van U af en neem dan terug plaats achter uw pc of tablet en adem eens rustig door en probeer logisch te denken.
Laatst gewijzigd door dejules op 12 apr 2020, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens minister van Volksgezondheid, Vassilis Kikilias en professor van besmettelijke ziektes, Sotiris Tsiodras, is april de moeilijkste en meest kritieke maand.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.