Corona virus

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy

14 apr 2020, 07:05

De kritiek op onze communist Van Ranst bij de mensen zwelt dan ook aan in die mate dat dien moslimburgemeester als lid van de putschistenregering iets moest doen.
Hoe doe je dat het beste.......geef uw politiek benoemde korpschef de opdracht een hulde te brengen, trommel de nodige Chinese vrijwilligers op en klaar is kees.
Van deze boer geen eieren.
dejules

14 apr 2020, 07:52

Dicksy schreef:
De kritiek op onze communist Van Ranst
Bart De Wever heeft zich geëxcuseerd voor zijn advertentie over het niet handhaven van boetes voor wie op een bankje zit. “Ze heeft het verkeerde debat aangetrokken, met name dat we de regels niet zouden moeten volgen", zei hij.
Hij zegt dat hij voortaan braaf gaat zijn en dat hij vanaf nu de wetten gaat volgen.
Een burgemeester die zich onttrekt aan de Belgische wetgeving wordt ontzet uit zijn ambt. De Wever werd vanuit zijn eigen partij zwaar onder druk gezet om met deze spelletjes te stoppen want ze scoren niet goed bij de publieke opinie en zijn vernietigend voor de partij.

Dicksy

14 apr 2020, 08:46

dejules schreef:
Bart De Wever heeft zich geëxcuseerd voor zijn advertentie over het niet handhaven van boetes voor wie op een bankje zit. “Ze heeft het verkeerde debat aangetrokken, met name dat we de regels niet zouden moeten volgen", zei hij.
Hij zegt dat hij voortaan braaf gaat zijn en dat hij vanaf nu de wetten gaat volgen.
Een burgemeester die zich onttrekt aan de Belgische wetgeving wordt ontzet uit zijn ambt. De Wever werd vanuit zijn eigen partij zwaar onder druk gezet om met deze spelletjes te stoppen want ze scoren niet goed bij de publieke opinie en zijn vernietigend voor de partij.
Wie nooit toegeeft dat hij fout is en zijn mening herziet omwille van deze fout is en blijft een domme idioot.
Aan u om uit te maken tot welke categorie u behoort. 🤔
dejules

14 apr 2020, 09:16

Dicksy schreef:
14 apr 2020, 08:46

Wie nooit toegeeft dat hij fout is en zijn mening herziet omwille van deze fout is en blijft een domme idioot.
1 fout?
De fouten van De Wever zijn niet meer te overzien!

Dicksy

14 apr 2020, 09:22

dejules schreef:
1 fout?
De fouten van De Wever zijn niet meer te overzien!
Gebruikersstatistieken

Lid geworden op:10 aug 2009, 01:59Laatst actief:1 minuut geleden. Aantal berichten:Zoek gebruikers berichten
(0.73% van alle berichten / 1.72 berichten per dag)

Er zijn 6727 resultaten gevonden.

Over fouten gesproken. :P :P :P
dejules

14 apr 2020, 09:44

Luik-Bierset wordt een van de acht luchthavens die een draaischijf zullen vormen in het de distributie van WHO-materiaal. Het zou gaan om de verdeling van vitaal materiaal zoals mondmaskers, beademingstoestellen en testkits, dat schrijft L’Echo vandaag.

De luchthaven wordt onder meer een tussenstation voor ongeveer 100 miljoen maskers en handschoenen, 25 miljoen beademingstoestellen en 2,5 miljoen testkits. De centrale ligging en dat hij 24 uur op 24 uur operationeel is, spelen volgens WHO-directeur Tedros Adhanom in het voordeel van de Luikse luchthaven.

De hele distributie-operatie zal de WHO naar schatting 280 miljoen euro kosten.

Fred1950

14 apr 2020, 10:26

Dicksy schreef:
De kritiek op onze communist Van Ranst bij de mensen zwelt dan ook aan in die mate dat dien moslimburgemeester als lid van de putschistenregering iets moest doen.
Hoe doe je dat het beste.......geef uw politiek benoemde korpschef de opdracht een hulde te brengen, trommel de nodige Chinese vrijwilligers op en klaar is kees.
:lol: :lol: Ik heb een sterk vermoeden dat gij een taalcursus bij Dries Van Langenhove hebt gevolgd. :D

Wil.

14 apr 2020, 10:34

Indische dokters maken melding van succesvolle behandeling met een mix van medicijnen die gebruikt worden bij 3 andere ziekten: HIV, malaria en varkenspest.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

14 apr 2020, 10:39

Wil. schreef:
Indische dokters maken melding van succesvolle behandeling met een mix van medicijnen die gebruikt worden bij 3 andere ziekten: HIV, malaria en varkenspest.
:roll: Straf genoeg om een boer van zijn paard te slaan ( wat men al niet doet om in de belangstelling te komen )
Ik ken ook een straffe methode om het virus te doden : comazuipen. Alcohol doodt immers het virus ... ( en jezelf ) :roll:

Wil.

14 apr 2020, 10:47

Italica Grondona is een Italiaanse vrouw van 102 jaar. Ze had corona en is ervan genezen.

Het zou zelfs kunnen dat ze ook de Spaanse griep van 1918-1919 heeft gehad en heeft overleefd.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

14 apr 2020, 10:56

Wil. schreef:
Vodka helpt ook, rokers kunnen geen covid-19 krijgen, ...
NEXT!
dejules

14 apr 2020, 10:58

Wil. schreef:
14 apr 2020, 10:47
Italica Grondona is een Italiaanse vrouw van 102 jaar. Ze had corona en is ervan genezen.

De poetsvrouw van De Wever is terug beter, fijn om te horen! Dan kan ze morgen terug beginnen.
Wel oppassen met de trap!

gast43

14 apr 2020, 11:06

Dicksy dat heeft niks met fouten .
Is te belachelijk voor woorden .
Hoeveel keer gaat hij nog straffe uitspraken begaan .
Dat hij twee keer nadenkt , al voor hij zo straffe uitspraken doet
daarmee is alles gezegd . Hij zou voorbeeld moeten zijn voor zijn stad en land .
Zeg liever dat een rebelse Burgemeester is die denkt dat hij alles kan en mag .

Tel eens op hoeveel die zo uitspraken al hebben gedaan over gans land ,
denk dat je ver gaat moeten zoeken , dat gebeurt alleen bij Nv-a

En dan moet hij zijn uitspraken herzien . :evil:

Dicksy

14 apr 2020, 11:09

Fred1950 schreef:
Dicksy schreef: ↑Vandaag, 07:05
:lol: :lol: Ik heb een sterk vermoeden dat gij een taalcursus bij Dries Van Langenhove hebt gevolgd. :D
Ik denk dat u toch een verkeerde indruk hebt van mij. Wat lees ik in het artikel:

‘ “Marc is nog aan het werk. Dat zijn we zo gewoon”, lacht echtgenote Erna Smets. “

Voor iemand die constant in de media te zien is, Ter Zake, De Afspraak, VRT middag -en avondnieuws afgewisseld met het nieuws op VTM. Interviews a volonté geeft aan HLN, DS, Het Nieuwsblad, De Morgen enz........en dan nog in zijn ‘overvolle (drukke) agenda’ een plaatsje vindt om te ‘werken‘....... voor zo iemand kan men alleen maar respect hebben.
Bij nader inzien was mijn aanvankelijke posting misschien iets te hard. :P :P :P
Laatst gewijzigd door Dicksy op 14 apr 2020, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
dejules

14 apr 2020, 11:12

Dicksy schreef:
14 apr 2020, 11:09

Voor iemand die constant in de media te zien is, Ter Zake, De Afspraak, VRT middag -en avondnieuws afgewisseld met het nieuws op VTM. Interviews a volonté geeft aan HLN, DS, Het Nieuwsblad, De Morgen enz........en dan nog in zijn ‘overvolle(drukke) agenda’ een plaatsje vindt om te ‘werken. Voor zo iemand kan men alleen maar respect hebben.
Bij nader inzien was mijn aanvankelijke posting misschien iets te hard. :P :P :P
Proffen besteden hun werk altijd uit aan assistenten.
Nooit unief gedaan?