Wil:
23 minuten geleden
Hoeveel miljard mensen moeten er getest worden, Sof?
Wat is dan de te verkiezen weg? Een snelle of een tragere? Of allebei?
Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Sorry Wil zou eerder de vraag stellen hoeveel er zijn getest , kunnen ze daar een eerlijk antwoord op geven
Binnen de rusthuizen . Want de apparaten zijn ook niet zelfde als in de klinieken beademing en de flessen
Moet je niet voor gestudeerd hebben , om zoiets niet te beseffen .
Gaan ze ook zwijgen zoals bij de chinezen , geld voor elk land .
Want daar is ieder land de sterkste in
Zeg liever dat ze er ons allemaal van tussen willen , zou dat geen eerlijk antwoord zijn
op al de vragen die ze al gesteld van eind januari tot heden .En dat hier al is neergezet op forum .
En zijn de testen erkend en goedgekeurd ? als van overkant van land komen is opletten zoveel is duidelijk .
Heb ook gelezen dat de Backer kritiek krijgt door Firma van Lokeren en Chinezen .
Maar waren vergeten wanneer ze aan hun geld geraken als niet voldoet aan de normen
weggesmeten geld want is direct te betalen .Staat dat ook beschreven in contracten als ze zoiets aangaan
23 minuten geleden
Hoeveel miljard mensen moeten er getest worden, Sof?
Wat is dan de te verkiezen weg? Een snelle of een tragere? Of allebei?
Sorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Sorry Wil zou eerder de vraag stellen hoeveel er zijn getest , kunnen ze daar een eerlijk antwoord op geven
Binnen de rusthuizen . Want de apparaten zijn ook niet zelfde als in de klinieken beademing en de flessen
Moet je niet voor gestudeerd hebben , om zoiets niet te beseffen .
Gaan ze ook zwijgen zoals bij de chinezen , geld voor elk land .
Want daar is ieder land de sterkste in
Zeg liever dat ze er ons allemaal van tussen willen , zou dat geen eerlijk antwoord zijn
op al de vragen die ze al gesteld van eind januari tot heden .En dat hier al is neergezet op forum .
En zijn de testen erkend en goedgekeurd ? als van overkant van land komen is opletten zoveel is duidelijk .
Heb ook gelezen dat de Backer kritiek krijgt door Firma van Lokeren en Chinezen .
Maar waren vergeten wanneer ze aan hun geld geraken als niet voldoet aan de normen
weggesmeten geld want is direct te betalen .Staat dat ook beschreven in contracten als ze zoiets aangaan
Laatst gewijzigd door gast43 op 14 apr 2020, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.