Kijk wat Ben heeft opgelaten!
Een nieuwe

Een nieuwe

Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

Het is ook ondankbaar om dagelijks een slecht nieuws show te presenteren. Daarenboven vermoed ik strakkeFred1950 schreef: ↑18 apr 2020, 11:25Wat me niet bevalt is dat het aantal "Bevestigde COVID-19 gevallen" per dag amper daalt ! Dat het aantal ziekenhuis opnames daalt kan puur te wijten zijn dat men nu de zwaardere gevallen opneemt en voordien ook de minder erge gevallen opnam.
De curve onderaan voor België hier : https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps ... 7b48e9ecf6 vertoont nog steeds een rechte lijn zonder afbuiging naar rechts toe. Vergelijk dat eens met de curve van Oostenrijk of zelfs Zwitserland en het G.H. Luxemburg. Het panel Van Gucht brengt alle dagen de good news show om ons te sussen, maar echt positief is de evolutie niet.
In de buurlanden Denemarken, Finland, Noorwegen, Letland, ... zijn er factor 10 minder doden.
Je blijft de verzinsels maar rondstrooien en ronduit liegen. In Zweden woont 88,2% van de bevolking in stedelijke omgevingen. Dat kan iedereen hier zien.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Had men voor totale groepsimmuniteit gegaan ( een soort Endlösung ) dan ging hier in België met zijn "Case fatality-ratio" van 14,67 % zowat 1 miljoen doden vallen. Diegenen die pleiten voor "groepsimmuniteit" zijn gekken, gewoon omdat er blijkbaar waarnemingen zijn dat die immuniteit slechts voor een beperkte periode bestaat, misschien zelfs voor minder dan 1 jaar. Het virus moet de wereld uit, net zoals dat met het polio virus zo goed als het geval is. In China is het virus ( in theorie ) zo goed als verdwenen, maar de rest van de wereld zal door zijn laksheid hier nooit in slagen.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 18 apr 2020, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom neemt ge nooit eens Oostenrijk als voorbeeld ? Als eens gekeken naar het aantal doden en hoe de besmettingscurve daar voor 't ogenblik verloopt ? Of draait ge uw hoofd weg voor hun succesverhaal.
Uit uw link :
De eerste keer heb je een hele leugen gepost.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ge moet altijd zeggen dat uw opponent liegt.
De hoeveelste leugen is dat eigenlijk? Maar goed, ik kan het je eigenlijk niet kwalijk nemen. Vanuit jouw verre achtergrond in automotive en de pakjessleperij is dit misschien niet eens kwaadwilligheid.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.