Half mei draait bouw weer op 90 procent.En eind mei terug aan 100 procent.
Voila, meer moet dat niet zijn.
Voila, meer moet dat niet zijn.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
"Onze" virologen zouden ook eens een studie ( of gewoon een rondvraag ) moeten doen bij de huidige patiënten welke virale infecties ze reeds gehad hebben ( en uiteraard welke niet ). Idem rondvraag bij de geregistreerde gevallen met lichte of zonder symptomen.
De Duitse viroloog Karl Lauterbach sprak van 50/50 regel dwz de helft van de 50+ers is risicogroep. Bij de -50 groep gaat het over 20%. Wat gebeurt er als we morgen terug naar de normaliteit gaan ; voetbal, cinema, concerten, horeca, volle vliegtuigen/bussen/treinen ...? Op dit moment is het op eieren lopen. Als er morgen een brandhaard ontstaat (en dat zal gebeuren!) bij pakweg Volvo Gent met 10 ic opnames en 2 doden ligt de fabriek stil en volgen alle andere.
Met nog steeds 1.200.000 economische werklozen, 800.000 reguliere werklozen, 1.200.000 mensen met een ziekteuitkering en meer dan een half miljoen zelfstandigen die op water en brood staan zullen de orderboekjes snel leeg zijn.
Het opheffen van de volledige lockdown impliceert dat de politici bereid zijn om onbeperkt slachtoffers in koop te nemen. Dit gaat niet gebeuren omdat :
Als de overheid geen maatregelen opgelegd had om de verspreiding van het coronavirus in te perken, zou het dodental een pak hoger liggen in ons land. Dat zegt een team van professoren en onderzoekers die rond het onderwerp gewerkt hebben, schrijft L'Echo vandaag.dejules schreef: ↑05 mei 2020, 08:21Het opheffen van de volledige lockdown impliceert dat de politici bereid zijn om onbeperkt slachtoffers in koop te nemen. Dit gaat niet gebeuren omdat :
1/ zij daarna voor het Internationaal Hof in Den Haag zullen moeten verschijnen wegens genocide.
2/ geen enkel beschaafd land dat zal volgen.
3/ uw economie zo wie zo instort.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Gast, je weet ook dat onvoldoende slaap één van de elementen is die je veel vatbaarder maakt voor corona. Daarnaast is er ook het mentale aspect: mensen met slaaptekort zijn prikkelbaarder en komen gemakkelijker in 'de rode zone'.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.