Prima Vera schreef: ↑07 mei 2020, 16:24
Fred1950 schreef: ↑07 mei 2020, 16:03
Heeft op zich niets met Klina te maken, wat of wie of waar geteld wordt maakt geen verschil. De cijfers zijn er en die zijn 3 keer hoger dan gisteren, en dat maakt het verschil.
Hollanders ? Vossen graven holen onder grond om aan de kippen te kunnen.

. Denkt ge echt dat de grens hermetisch afgesloten is met een Trump muurke ?
Fredje het in in Klina dat ze momenteel een forse toename zien hoor, het zijn zij die de alarmbel luiden. .....
Ik schreef toch dat er in het noorden van Antwerpen een uitbraak was ? Of ze nu allemaal in Klina terechtkomen of elders, daar draait het voor mij niet om. Mij gaat het erom dat er 639 nieuwe besmettingen vastgesteld werden, en dat tegen de trend in. Is het geen Hollander, dan moet het een pastoor geweest zijn die tijdens de preek vanaf zijn preekstoel zijn speeksel over de massa uitproeste.
Vindt ge het trouwens niet raar dat er op één dag tijd bijna 400 besmettingen méér geregistreerd zijn dan de voorbije dagen ? Die zijn ( in theorie ) allemaal pas gisteren getest geweest, en dat betekent ook dat die praktisch allemaal tezelfdertijd besmet moeten zijn geweest. En dan stelt zich de vraag : door wie en waarom ineens ook zo'n aantal. Het kan uiteraard ook dat men de besmettingscijfers in Klina ( of elders ) nu maar pas heeft gemeld, en dat is dan op zich een zwaar vergrijp.