Mij gaat het in dit covid-19 bedrog over het welzijn en behoud van rechten voor de bevolking, voor de ménsen, dat zwaar geschonden wordt door de népmaatregelen van de roverheid die ons recht naar armoede, big brother controle en dictatuur leiden zowel economisch als in ons dagelijkse leven én voor de volgende generaties die nog jaren zullen moeten bloeden voor deze onvoorstelbare aanslag op onze democratische vrijheden en financiën.
De nieuwste nep maatregel, niet zwemmen in de zee, of anders een gas boete........
na het wel of niet eendagstoeristen naar de zee mogen, dat ook 2de ver-blijvers gebaand worden, dat men 250 camera's gaat opstellen om te zien hoeveel volk er is, steven we af op een dictatuur, maar met een boete is het in orde, de nieuwe inkomstenbron, van de corona pandemie....
https://www.hln.be/in-de-buurt/knokke-h ... ~a106dc47/
Ice schreef:
Als ik zeg dat er supermarkten zijn waar geen winkelkarren meer worden gedesinfecteerd DAN IS DAT ZO!
En leuter nu op je eentje maar verder, de meeste forumleden hadden al afgehaakt en ik nu ook. :roll
@ dicksy
Bij ons geen ontsmetting van de winkelkarren meer. Wel gel ter beschikking op een tafeltje voor diegene die het willen doen. Het wordt meer voorbijgelopen dan gebruikt.
Wij zijn donderdag eens naar Luxemburg gereden, ook even de grens naar Duitsland over gestoken, en in het afkomen naar een Franse supermarkt gegaan, in al die landen moet men alleen een mondmasker dragen, de karretjes staan aangehaakt buiten, worden niet ontsmet, men mag zonder karretje binnen,in Lux vragen ze 2 meter afstand, in de andere landen 1,5 meter,ze hebben er geen probleem,iedereen draagt binnen in de winkels een mondmasker, dat is het,even ter zijde, in Lux is de bus gratis, voor iedereen........

Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.