En wat als die fietser nu gewoon ring ring roept?
Dan zou ik denken dat Ferre Grignard achter mij komt aangereden.
Dan zou ik denken dat Ferre Grignard achter mij komt aangereden.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Ik heb nog een fietsbel, maar ik heb geen fiets meer. Ik dacht ze te verkopen (voor 20 €dafke schreef: ↑27 nov 2020, 09:23Ik heb een fietsbel en als ik achter een groepje kwebbelende vrouwen rij en ik durf te bellen dan schieten ze alle kanten op en ik word uitgekaffert Dit gebeurd regelmatig Ik moet wel zeggen dat ik zo kort mogelijk achter hun rij want ik hou van een grapje af en toe![]()
Installeer dan Adblock Plus, gratis en zeer efficiënt.figaretto schreef: ↑28 nov 2020, 11:09
Een paar minuten geleden nog maar. Ik open mijn PC op Sennet en het beeld wordt gedeeltelijk gevuld met een reclame van TUI. Nergens een kruisje gevonden om het weg te krijgen. Bladzijde onleesbaar. Alles uitschakelen en opnieuw beginnen. Het klopt dat ik al enkele keren van hun diensten gebruik maakte maar met dit soort "interventies" maken ze zich niet klantvriendelijker.
Of installeer AdBlocker Ultimate, ook gratis en zeer efficiënt. Ik heb deze geïnstalleerd.figaretto schreef: ↑28 nov 2020, 11:09Een paar minuten geleden nog maar. Ik open mijn PC op Sennet en het beeld wordt gedeeltelijk gevuld met een reclame van TUI. Nergens een kruisje gevonden om het weg te krijgen. Bladzijde onleesbaar. Alles uitschakelen en opnieuw beginnen. Het klopt dat ik al enkele keren van hun diensten gebruik maakte maar met dit soort "interventies" maken ze zich niet klantvriendelijker.
Laatst gewijzigd door Fazal op 28 nov 2020, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt MichelN , en ook hovel, voor de tip.MichelN schreef: ↑28 nov 2020, 11:53]
Installeer dan Adblock Plus, gratis en zeer efficiënt.
https://adblockplus.org/nl/
Ik begrijp die heisa om Maradonna en voetbal in het algemeen niet.E.T. schreef: ↑26 nov 2020, 13:19Op dit ogenblik is één van onze grootste Belgen op het VTM nieuws het aan 't uitleggen hoe straf Maradonna wel was. Wat mij vooral opvalt is het ontbreken van kraagreclame.
Waarom de amateur coureurs zo gehaast zijn? De doping raakt uitgewerkt hé dan moeten ze terug thuis zijn.
Laatst gewijzigd door Idefix op 01 dec 2020, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.