Tenzij .... dat hen verteld wordt dat de meeste corona gevallen die NU op intensieven belanden tieners, twintigers en dertigers zijn ( wat nu ook blijkt te zijn )Dicksy schreef: ↑26 feb 2021, 20:32De jeugd is nog altijd in de meerderheid en hun veer zal mettertijd ook breken. Wij ouderen hebben onze jeugd 'zorgeloos' kunnen doorbrengen, zij zullen hun jeugdjaren niet laten afpakken door nog jaren in een ophok plicht geduwd te worden. Bij hen zal er ook een tijd komen van: "tot hier en niet (meer) verder." En die tijd zal er rapper komen dan ze in Brussel denken ondanks hun boetes en en dergelijke meer.Prima Vera schreef:Daar ben ik het volledig mee eens.Als ik dat hier allemaal lees , geef toch toe het is voor iedereen niet gemakkelijk , noch jong noch oud.
En wat is de reden we zien dat de vaccinaties niet opschieten , en dat de burger daar het slachtoffer van is.
Er zullen geen versoepelingen toegestaan worden tot aan het verlof ( begin Juli) , de curve zal steeds op en neer gaan en daar gaat de politici zich achter verschuilen , en het is niet anders ze hebben ons onder de knoet en we kunnen geen kant op , jammer genoeg;
Ouderen in WZC's e.d. vaccineren terwijl zij tot de laatste moeten wachten met al de beperkingen er aan verbonden......no way, ik denk niet dat zij dat nog lang zullen pikken........... en ik geef ze nog groot gelijk ook.
Ik sprak vandaag met iemand die net 20 is geworden, en die zou diegenen die in parken en op pleinen gedurende de voorbije dagen stonden te zuipen en te springen "de nek omwringen". Laat je toch niet teveel misleiden door wat "psychologen" in de media komen vertellen, door een paar geselecteerden die bleiten dat ze depressief worden, of door een pak uit de band springende jongeren die gefilmd worden en op TV worden getoond. De echte waarheid ligt misschien niet eens in het midden maar net andersom, t.t.z. afstand houden, contacten vermijden om zo snel als mogelijk van het virus af te geraken, en woedend toekijken op leeftijdsgenoten die dat blijkbaar niet willen snappen.