Dat kruisteken maken gebeurt bij veel sporten.
Wat is daar verkeerd aan?
Wat is daar verkeerd aan?
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Neen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Deze stelling verdient wat meer nuance.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zo is dat! Ik zeg niet dat de Israëliers allemaal brave jongens zijn, maar de enige welke (eventuele) vredesakkoorden NIET, zeg maar NOOIT, respecteren, zijn de leden van Hamas!
Het gaat niet om de manier waarop de enen de anderen (al dan niet) onderdrukken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Klopt. Maar precies daar begint bij mij het schoentje te wringen. Voor alle duidelijkheid en zeker ten behoeve van sommigen die me als een K.K.Clan sympathisant beginnen te omschrijven : ik vind die racistische uitlatingen op voetbalvelden beneden alle peil, net zoals al die andere beledigende kreten t.o.v. tegenspelers (of hun moeder of lief, of hun geaardheid), tegenover scheidsrechters of grensrechters, kortom tegenover ieder die in hun weerzinwekkend vizier komt.Wil. schreef: ↑15 jun 2021, 16:32Deze stelling verdient wat meer nuance.
Zo lang die mening 'inwendig' blijft, is er niets aan de hand, maar zodra je er daden aan verbindt, is het een (terecht) strafbaar feit. Ook woorden kunnen als strafbare feiten gezien worden. De spreekkoren rond het voetbalveld vallen daaronder.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.