E.T. schreef: ↑15 jun 2021, 22:12
E.T. schreef: ↑15 jun 2021, 14:50
Gast 43 zegt YES
gast43 schreef: ↑29 mar 2021, 22:45
Fred1950 Geert Noels ruikt ook onraad , die sprak zonet over "cliëntelisme" .....
Geert Noels tegen Almaci groen en terecht .
Wil. schreef: ↑15 jun 2021, 19:39
'gast43' als referentie? Serieus?
Oei ze gaan hier bepalen wie wat wanneer mag posten en wat een bijdrage dan wel waard zou zijn.
Sorry Punt Wil maar
eind maart hebben we je
niet gehoord, toch?
Nu na bijna 3 maand wat komen zeuren "faut le faire"
Iedereen mag hier schrijven wat hij/zij wil, maar ik heb een bullshit detector die onverbiddelijk is. Bij die betrokken poster stond die
permanent in het rood. Dat zegt voor mij genoeg.
Je hebt gelijk dat ik in maart op die onzin niet ben ingegaan. Maar in de eerste helft van april heb ik dat ergens haarfijn uit de doeken gedaan. Ga maar eens nakijken. Die analyse staat ook vandaag nog als een huis.
Het bewijs van de juistheid van mijn stelling toen, wordt nu dagelijks meer en meer aangetoond.
En nu terug ter zake: waar blijft dat bewijs omtrent dat cliëntelisme van Noels? Ik heb je mijn bewijs laten zien. Ik wacht op dat van jou
(van Sof moet je geen nauwkeurigheid verwachten. Herlees maar eens zijn gezwets van daarstraks over de Mirai...
Dat houdt niet op met die gast.)
Als je gelijk hebt, dan zal ik dat ook beamen. Maar zo maar wat uit je duim zuigen omdat je meer dan waarschijnlijk iets niet begrepen hebt?