Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Welk bewijzen ? Ge ontkent dus de Sciensano vaccinatie percentages van eind maart , en zelfs jouw eigen geposte cijfers waar ik je telkens op wijs. Zelfs al zou Vlaanderen in brand staan , dan nog zoudt gij beweren dat het fake heilig vuur is van de bijbelse braamstruik.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Lullen naast de kwestie daar ben je goed in ...
Geert Noels had het in die uitzending als één van de mogelijke redenen voor het groter aantal gevaccineerde Vlamingen onder de 65, het cliëntelisme, meer nog het Vlaamse "ons kent ons".
Helemaal niks van aan? Vraag dat even na in bv. Sint Truiden
---------------------------------------------------------------------------
Geert Noels had het in die uitzending als één van de mogelijke redenen voor het groter aantal gevaccineerde Vlamingen onder de 65, het cliëntelisme, meer nog het Vlaamse "ons kent ons".
---------------------------------------------------------------------------

OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Praat voor de vaak.E.T. schreef: ↑16 jun 2021, 00:06Lullen naast de kwestie daar ben je goed in ...
---------------------------------------------------------------------------![]()
Toon me wat je wil bewijzen en ik zal toegeven dat je gelijk hebt.
Maar met de 'vergissingen' die we te lezen krijgen van mensen die niet goed het onderscheid kunnen maken tussen hoofd- en bijzaken en zelfs met opzet verkeerde info plaatsen, kun je van mij niet verwachten dat ik je uitspraken zomaar ga geloven. Zoals ik al schreef: 'Niet me mij, hé.'

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Herlees de gedetailleerde uitleg die in in de eerste helft van april heb geplaatst. De onmiskenbare juistheid van mijn verklaring blijkt elke dag meer. Jouw wild om je heen slaan als een blindeman naar een ei op een mistige morgen, is alleen maar bladvulling.

Ik hoef dat niet herlezen. Ik weet reeds dat het onmiskenbare fantasie was.Wil. schreef: ↑16 jun 2021, 09:43Herlees de gedetailleerde uitleg die in in de eerste helft van april heb geplaatst. De onmiskenbare juistheid van mijn verklaring blijkt elke dag meer. Jouw wild om je heen slaan als een blindeman naar een ei op een mistige morgen, is alleen maar bladvulling.
-
Dat is wat ik en andere gehoord en gezien hebben. Als jij het nu drie maanden later niet geloofd tja dan heb jij een probleem hé ... de bewijslast ligt bij jouGeert Noels had het in die uitzending als één van de mogelijke redenen voor het groter aantal gevaccineerde Vlamingen onder de 65, het cliëntelisme, meer nog het Vlaamse "ons kent ons".
-
Je hebt het gewoon verkeerd begrepen. Dat gebeurt al eens, hé?
Jullie kunnen hier de onnozelste praat komen verkopen (je bent daarvoor in het gezelschap van twee 'professionals' ) terwijl ik je laat zien wat Noels wél zegt over cliëntelisme.
Bovendien heb ik het in april uitgelegd hoe de feiten te verklaren zijn. Daar is niks 'voorkeurbehandeling' aan. Integendeel. Maar die uitleg heb jij noch die twee anderen begrepen.
Wanneer de ene blinde de andere leidt, dan ....
Jullie kunnen hier de onnozelste praat komen verkopen (je bent daarvoor in het gezelschap van twee 'professionals' ) terwijl ik je laat zien wat Noels wél zegt over cliëntelisme.
Bovendien heb ik het in april uitgelegd hoe de feiten te verklaren zijn. Daar is niks 'voorkeurbehandeling' aan. Integendeel. Maar die uitleg heb jij noch die twee anderen begrepen.
Wanneer de ene blinde de andere leidt, dan ....

Dat beweren politiekers ook altijd als die iets uitgebrabbeld hebben dat de anderen niet bevalt ....
Ge hebt in april niets kunnen uitleggen, de feiten zijn wat ze zijn.
-
Wat er heel gek is aan deze hele "discussie" is dat jij een heel plausibele uitleg hebt waarom de Vlaamse "jeugd" wat sneller is gevaccineerd en als de Geert dat in die uitzending bijtreedt en er een dimensie aan toe voegt, namelijk dat er afgeweken wordt van de leeftijdsvolgde dan zou dat niet waar zijn?
-
Over welke feiten heb je het, Fred? Over je dromen? Je waanbeelden?
Over de Mirai die niet meer 'mag' verkocht worden?
Over Geert Noels?
Over elektriciteitsoverschotten die onmogelijk kunnen bestaan en er dan ineens wél zijn?
Moet ik nog verder gaan??

Natuurlijk is mijn uitleg plausibel.E.T. schreef: ↑16 jun 2021, 17:19Wat er heel gek is aan deze hele "discussie" is dat jij een heel plausibele uitleg hebt waarom de Vlaamse "jeugd" wat sneller is gevaccineerd en als de Geert dat in die uitzending bijtreedt en er een dimensie aan toe voegt, namelijk dat er afgeweken wordt van de leeftijdsvolgde dan zou dat niet waar zijn?
Maar waar voegt Geert N. daar iets aan toe, E.T.? Je hebt het volgens mij niet goed verstaan. Misschien vergis ík mij - en dan wil ik dat toegeven - maar laat het me dan eens zien.

Punt Wil het gaat hier niet over je uitleg ...
Jij betwist een uitspraak van Geert Noels in een uitzending die jij niet gezien hebt (maar andere wel).
't is 3-0 om in voetbaltermen te blijven.
Jij betwist een uitspraak van Geert Noels in een uitzending die jij niet gezien hebt (maar andere wel).
't is 3-0 om in voetbaltermen te blijven.
-
Je dénkt dat hij daarover iets gezegd heeft. Als dat zo is, dan is daar zeker ook een spoor van overgebleven op een paar websites of in zijn tweets. Laat maar zien.
Wat die tweets betreft, daar heb ik jou en de andere intellectuelen al het bewijs van geleverd. Sorry, iet, maar je krijgt van de juffrouw geen punten voor je spreekbeurtje (en van mij enkel het voordeel van de twijfel als je nog binnen de tijd met een bewijs komt
)
Wat die tweets betreft, daar heb ik jou en de andere intellectuelen al het bewijs van geleverd. Sorry, iet, maar je krijgt van de juffrouw geen punten voor je spreekbeurtje (en van mij enkel het voordeel van de twijfel als je nog binnen de tijd met een bewijs komt

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.