Droedels
TEERMASTIEK ?
Teermastiek is een plakmateriaal op basis van teer, dat slechts na smelting verwerkt kan worden. Het kan ook als afstrijklaag tussen en op teervilt worden toegepast.
Teermastiek is een plakmateriaal op basis van teer, dat slechts na smelting verwerkt kan worden. Het kan ook als afstrijklaag tussen en op teervilt worden toegepast.
ASFALTMASTIEK, mengsel van geraffineerd asfalt en asfaltsteenpoeder.
Teermastiek is dakbedekkingsmateriaal dat geproduceerd is op basis van een steenkooldestillaat. Teermastiek bevat polycyclische aromatische koolwaterstoffen ...
mooi gevonden Joy , dacht dat het langer zou duren

Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
Soms ben ik een " snelle jelle" hé pattjeeee
Tot morgen en nog een mooie avond !!

Tot morgen en nog een mooie avond !!

DIERENVERZORGER ? Gokje
Een dierenverzorger is iemand die verantwoordelijk is voor een goede dagelijkse verzorging van de dieren die worden gehouden door het bedrijf waar hij werkzaam is. Dit kunnen gezelschapsdieren zijn, maar ook vee of wilde dieren.
Goede morgen .
Een dierenverzorger is iemand die verantwoordelijk is voor een goede dagelijkse verzorging van de dieren die worden gehouden door het bedrijf waar hij werkzaam is. Dit kunnen gezelschapsdieren zijn, maar ook vee of wilde dieren.
Goede morgen .
Worm is ook een kindje.
Ik pas
Is voor de volgende ..
VISWORM misschien
Ik pas
Is voor de volgende ..
VISWORM misschien
oeie dan weet ik het niet
want ik scheld nooit
De trage jelle ...
De trage jelle ...
Pierlala 

Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
KAKPAMPER ? 
volgekakte pamper
volgekakte pamper
Schrijf gerust een antwoord
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.