Ik denk dat er veel reporters hun zoekrobot hebben ingesteld op nieuwe variant.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wil-met-punt , waag je toch a.u.b. niet tot het aanzetten van fout gedrag , a.u.b. , wees eens wijs. Groepsimmuniteit is niet haalbaar omdat die immuniteit beperkt is in de tijd. Dat is met die corona dingen een feit.
Fauci heeft het zeer duidelijk op COVID in het algemeen en niet speciaal zoals jij (bewust?) doet uitschijnen over omikron

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zijn er dan 'speciale testen' of testen die enkel en alleen omikron detecteren?Fauci heeft het zeer duidelijk op COVID in het algemeen en niet speciaal zoals jij (bewust?) doet uitschijnen over omikron
Welke ? Er zullen evenveel studies bestaan die het tegendeel beweren. De immuniteit neemt af , zowel bij diegenen die de ziekte hebben doorgemaakt als bij de gevaccineerden. En dat is een bewezen feit. Het is wel een feit dat je meer antistoffen aanmaakt naarmate je ernstiger ziek bent geweest of bij een sterkere dosis vaccin ( vandaar de extra booster ). Die blijven dus langer op een niveau om "immuun" te zijn, maar niet oneindig lang.
De manier waarop men een epidemie aanpakt heeft niets met al dan niet een dictatuur te maken. België heeft begin 2020 ook een lockdown toegepast, en Nederland nu ook. Dat zijn toch tot nu toe nog geen dictaturen , neem ik aan ( alhoewel : hier heerst de dictatuur van de representatieve democratie , buiten het stemhokje heb je niets meer te zeggen ).Ik spoor niet aan tot fout gedrag. Ik wens alleen dat iedereen zo snel mogelijk ofwel via vaccinatie, ofwel (vooral de -40 jarigen) met omikron zouden in contact komen.
Fred Fli ... euh, FredFifty, je promoot een dictatuur. Moeten we daarvoor applaudisseren?
Fauci moest dat gisteren of eergisteren toegeven. We zitten nu in een context waar omikron (zeker in de VS) de dominante variant is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Maar is het nu een kwakkel of niet dat er meer kinderen in het hospitaal terechtkomen?mag men ervan uitgaan dat Fauci het heeft over de huidige omikronsituatie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.