Bedankt voor het compliment , ik vind echt mijn weg wel op de site van Eurostat en Engels lezen, schrijven en spreken is voor mij geen enkel probleem.Wil. schreef: ↑12 jan 2022, 13:18Lui geboren, meredith?meredith schreef: ↑12 jan 2022, 13:00
Dus terug naar Sibarita haar post.
@ Sibarita, ik ga er van uit dat jij zeer verstandig bent en ik daag je uit om hier de link te posten naar de cijfers van eurostat, natuurlijk in het vlaams. (desnoods in het Engels) Welteverstaan, de originele tekst, met de directe verwijzing op de site van eurostat. Geen blog, geen krant, geen post op een ander forum, de originele tekst. Per slot van rekening hebben de leden hier op seniorennet recht op duidelijke, correcte informatie.
Waarom geen 2 minuten googelen? Lees het hier, weliswaar niet in het Vlaams maar als Nederlands ook goed is, dan vind je hier het nodige.
Ik heb een ander probleem. Mijn vraag is gesteld aan sibarita, niet aan jou, tenzij jij en sibarita een en dezelfde persoon zijn.
En tussen haakjes, je hebt juist zelf geschreven dat Vlaams geen internationaal erkende taal is, het Nederlands dat in Nederland gesproken wordt wel.
Eendracht maakt macht